czwartek, 2 listopada 2017

Zgubek - firma dla rodziców "uczniaków"!


Czas mija w zaskakującym tępię - dopiero co rozpoczynał się rok szkolny mojego K. a już jesteśmy po 1.11... Nie jest to okres, który uwielbiam... raczej dopada mnie jesienna chandra!  (Jak sobie z nią radzić?! Zapraszam na wpis z zeszłego roku KLIK)

W związku ze szkołą Kubusia doszły nowe obowiązki, dodatkowo ja zaczęłam przygotowania do powrotu, na ścieżkę zawodową. To wszystko sprawiło, że dni zaczęły nam uciekać! Pojawiło się rozdrażnienie i rozczepianie!
A bilans tego jest taki, że zgubiliśmy: 2 piórniki, kurtkę (odnalezione), strój na wf i portfel... (niestety...)

Podpisywanie rzeczy jest OK! Jeśli mamy czas robić to, co pranie! Bo nie ukrywajmy - flamastry do ubrań spierają się! Zaczęłam więc, szukać bardziej nowoczesnego rozwiązania. Tak trafiłam na firmę ZGUBEK i ich personalizowane naklejki i naprasowywanki. Dodatkowo, nowością ich asortymentu jest super brelok na klucze! - każda z tych rzeczy zawiera osobisty kod, przypisany do danej osoby!!

A teraz to, co najważniejsze! - Jak to działa?! Już tłumaczę...
Mój Kubuś zgubił piórnik - nie był podpisany, oznaczony... Pani, która go znalazła (jeszcze raz dziękujemy za uczciwość!) odniosła go do pokoju nauczycielskiego!
A gdyby był oznaczony przez firmę Zgubek to po pierwsze oszczędzilibyśmy czasu uczciwemu znalazcy! - a poza tym wystarczyło by tylko wyciągnąć swój smartfon z kieszeni, zeskanować kod i od razu po wysłaniu powiadomienia w formie sms lub maila, odebrać swoją zgubę...
PROSTE?! No pewnie!! A ile nerwów oszczędzonych. Rodzice pierwszaków, na pewno mnie rozumieją.
Ja osobiście zainstalowałam do skanowania kodów aplikację Zgubek. Znajdziecie ją w sklepie Google Play i App Store.

Jeżeli gubicie rzeczy?! Albo ktoś z waszych bliskich... i zastanawiacie się nad zakupem tego zestawu - to szczerze polecam! Dodatkowo mam dla Was, do końca listopada kupon rabatowy w wysokości 5zł
 KOD: SPnr2

27 komentarzy:

  1. Słyszałam i zastanawiam się nad zakupem. Teraz tylko czekanie na uczciwe 👥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, zawsze musimy liczyć na uczciwość 2osoby!!zapraszam do skorzystania z rabatu!!

      Usuń
  2. Fajna sprawa. Mi też się nie chce co pranie podpisywać rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  3. Co Ci ludzie nie wymyślą!;p A tak na serio to dla nas byłoby idealne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana łap kupon rabatowy i zamawiaj!! Szczerze polecam

      Usuń
  4. Czego, to teraz nie ma! ;) Ale wydaje mi się, że rozwiązanie jest super:)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy to jest tylko dla uczniaków? :D Ja zbyt często gubię rzeczy, a szkołę opuściłam jakiś czas temu :D

    https://szopit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 😂 😂 😂 Nie tylko, ja też korzystam!! Zapraszam do skorzystania z kodu rabatowego

      Usuń
  6. Gorzej jak ktoś nie ma smartfona ;) Ale ogólnie idea fajna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yyy wydaje mi się, że 95% społeczeństwa ma :) pozdrawiam

      Usuń
  7. Słyszałam o tym, ale nie wiedziałam czemu robi się z tego taki szał. Teraz już wiem, rzeczywiście to fajna i przydatna sprawa

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem co jeszcze ludzie wymyślą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja cieszę się, że technika idzie do przodu!! ❤

      Usuń
  9. Potrzeba matką wynalazku i w tym przypadku ;)

    OdpowiedzUsuń