środa, 4 października 2017

5 Kultowych tekstów mojego syna!


Od jakiegoś czasu zaczęłam zapisywać najfajniejsze teksty mojego syna! Teksty, którymi rozłożył mnie na łopatki...
W sumie - żałuje... żałuje, że tak późno się za to zabrałam!
(Kuba ma już 7 lat)
Mógł z tego, powstać niezły kabaret! Jednak nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem!
Od dziś, na blogu będą pojawiać się HITY mojego syna!

1. Komplementy
Nie wiem po kim to ma, ale PT nie prawił mi NIGDY takich komplementów! A tak serio, serio - współczuję mojej przyszłej synowej - tu może pomóc tylko prawdziwa miłość!!
"Jesteś piękna i duża jak moja łopata!"
"Jesteś okrąglutka jak dynia."

2. Zuzia
Ząbkujemy - mamy już dwa zęby! Więc - rozumiecie, nie jest łatwo!! No, ale żeby aż tak...
"Mamo, sprzedajmy Zuzię na Allegro. (Chwila zastanowienia) Albo nie! Bo jeszcze będziemy musieli dopłacić"

3.Szkoła
Po kolejnym mazaniu literek... 
"Przecież nie jestem Picasso"

4. Zasady
Rodzeństwo - temat rzeka! Póki co, panują zasady starszego brata!!
"Co jest moje - jest moje. Co jest Zuzi - jest wspólne"

P.S. Koniecznie w komentarzu podzielcie się kultowymi tekstami waszych pociech!!

28 komentarzy:

  1. hahaha dobre. dzieci są bezbłędne. będzie fajny cykl.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam jak na imprezie rodzinnej moja córka na cały głos powiedziała: "MAMO KUP SOBIE PAS NA ODCHUDZANIE, BO NIE JESTEŚ GRUBA, ALE BRZUCH MASZ" wtedy mi do śmiechu nie było

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grunt to mieć dystans do siebie :) i pamiętaj mamo - nie jesteś gruba, a brzuch każdy ma!! ❤

      Usuń
  3. Teksty dzieci i ich logika jest niesamowita. Sama od początku je spisuję i z każdym miesiącem jest coraz ciekawiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, koniecznie pochwal Nam się tu jakimiś.. 😂 😂 😂. Buziaki 😘

      Usuń
  4. Mój synek,który niechętnie chodzi do przedszkola,ostatnio zapytał mnie po co go tam zapisałam.Odpowiedziałam : Żebyś poznał nowych kolegów i koleżanki.Jego odpowiedź: No ale już ich wszystkich poznałem więc nie muszę więcej chodzić do przedszkola ��

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety nadal nie mogę się zebrać, żeby takie teksty spisywać i gromadzić dla kolejnych pokoleń ;) A byłoby w czym wybierać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też było ciężko... :) teraz mam zamiar regularnie. Buziaki pozdrawiamy

      Usuń
  6. Mój syn (5 lat), zobaczył moje zdjęcie gdzie miałam 10 lat i mówi: "O Boże, mamo jaka Ty kiedyś byłaś gruba i brzydka" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 😂 😂 😂 dobrze, że dodał byłaś

      Usuń
  7. Dziecięce komplementy przebijają wszystko ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochanieńka niezły Gagtek Ci rośnie!;D <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj rośnie! Po 🚸 widać jak czas płynie... Tylko my wciąż piękne i młode 😂

      Usuń
  9. To był jakoś weekend zaścielam łóżko w sypialni Maja stoi obok i mówi:
    Maja-" Mamo pomoziesz mi zrobić korone dla Ciebie żebyś była ładna?"
    Ja- "Ale ja jestem ładna"
    Maja - "Jesteś, ale te Twoje plyście" 😃 myślałam, że padnę ze śmiechu bo ona wszystko mówiła to na poważnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam dzieci. Nie wypowiem się niestety. Ale teksty w poście mnie rozwaliły na łopatki. :D

    OdpowiedzUsuń