wtorek, 11 lipca 2017

#Podróżemałeiduże #Podróżzniemowlakiem #Canpol

Podróżowanie z niemowlakiem ?! - Wiem zabawnie to brzmi! 4 miesięczne dziecko najlepiej zamknąć w domu z mamą i poczekać aż skończy lat naście!!
Pierwsze wycieczki mamy już za sobą! Kolejne i to dłuższe dopiero przed nami! Czy boimy się? PEWNIE! Zawsze jest strach o drugą osobę! Do tej pory nasze oczy "biegały" za jedynakiem, teraz "biegają" podwójnie...

O tym, że każda podróż to egzamin dla rodziców pisałam tu KLIK - warto wrócić :)
Dziś przedstawię niezbędnik dla niemowląt:

1. Walizka pełna ubrań, pampersów, chusteczek nawilżających oraz codziennych kosmetyków.
2. Leki (Witamina D i coś na gorączkę)
3. Grzechotki, gryzaki, pozytywki, maskotki...
4. Kocyk i poduszka. Ulubiony ręcznik.
5. Smoczek (zawsze ze sobą mamy 1 nowy - zapasowy! Nie wiem jak to się dzieje, jednak często nasze smoczki mają nogi i "uciekają")
6. Mleko (Jeżeli karmisz cycem - masz kłopot z głowy, wyciągasz cyca i karmisz! Ja początkowo karmiłam tylko cycem, później naprzemiennie. Obecnie tylko butlą - ze względów zdrowotnych.)
Dla mnie każda wycieczka - nawet ta najbliższa zaczyna się od pakowania butelki z wodą i mleka!
W tym temacie, jak zwykle wyszła mi na przeciw firma CANPOL. Podarowała Naszej Zuzi rewelacyjny zestaw składający się z 2 butelek, smoczka (punkt wyżej <3) i termoopakowania z kolekcji "Little Cutie" 
Butelki firmy CANPOL są:
- fajnie wykonane - trafiają w mój gust! Choć jak wiadomo o gustach się nie dyskutuje!
- kompatybilne z innymi akcesoriami!
- spełniają europejskie normy!
- wolne od BPA!
- antykolkowe!
Termoopakowanie firmy CANPOL - wyłożone jest folią termoizolacyjną. Produkt ten cieszy się dużą popularnością wśród aktywnych mam, takich jak ja! Utrzymuje temperaturę wody aż do 3 godzin! (to według producenta - według mnie znacznie dłużej!!) 

*Smoczka, nie mieliśmy okazji przetestować - musimy poczekać do 6 miesiąca! Wizualnie zdał egzamin na 6.
*Mała butelka z czerwoną nakrętką została osobiście zakupiona przeze mnie i jest jedną z Naszych ulubionych - Szczerze polecam firmę CANPOL, nie tylko ze względu na współpracę!







31 komentarzy:

  1. piękne zdjecia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, choć muszę przyznać - dopiero się uczę! :)

      Usuń
  2. ktoś za skórkę zalazł bo wygwiazdkowałaś :) puszczaj trochę hejtu, może niektórym musimy wybić głupotę z głowy :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, dla mnie jest to zabawne, ponieważ nie puszczam a ta osoba dalej pisze... :)

      Usuń
  3. Faktycznie zdjęcia zjawiskowe!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna ta butelka z wisieneczkami <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy zestawik :) My już wprawdzie z takich gadżetów wyrośliśmy - ale nadal lubię sobie na nie popatrzeć i zobaczyć, co nowego się pojawia w moich ulubionych firmach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie!! Aż żal, że niebawem i mojej Zuzi nie będą potrzebne...

      Usuń
  6. Cudne te buteleczki. My zbliżamy się do finału butelkowo-smoczkowego. Mam nadzieję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Extra!! U nas będzie jeszcze długa przygoda :)

      Usuń
  7. pewnie, że podróżować z dzieckiem i to jak najczęściej :) ja jestem takiego zdania, super zestaw

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam całą serię tych butelek z czerwoną nakrętką, do wody, soków i herbatek uważam, że są bardzo dobre. Jednak do mleka po prostu się nie nadają, ze względu na brak takiej typowej dużej nakrętki ułatwiającej mieszanie bez jakiegokolwiek brudzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana my nie mieszamy, tylko wstrząsamy mlekiem i nam do mleka też pasują. (jednak każdy ma swój metody i zdanie :)) Pozdrawiamy :*

      Usuń
  9. My też szczerze polecamy

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak się ma dziecko to nie ważne czy małe czy duże i tak walizka jest pełna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie_zwłaszcza mamy 🛄!! ❤

      Usuń
  11. Zaczeliśmy podróżowanie kiedy młody miał 3 miesiące. Pokonaliśmy tedy 600 km. Dzielnie to zniósł i do dziś uwielbia jazdę samochodem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Królicze i myszka przeurocze. Uwielbiam takie detale. Fanie, że gdzieś ruszacie. Szkoda życia na długie siedzenie w domu. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Butelka z Canpolu była swojego czasu jedyną, z której nasz Kubuś chciał cokolwiek pić!;) Innej opcji nie było! Teraz przerzuciliśmy się na Avent;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne te butelki :)
    A wyjazdy z niemowlakiem... Heh :) Cieszę się, że to za mną!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) wyjazdy kochana są cudowne! 😍

      Usuń