poniedziałek, 3 lipca 2017

04.07.1989

100 lat, 100 lat - Niech żyje, żyje Wam! Pierwsze życzenia postanowiłam w tym roku, złożyć sobie sama!!
A czego mogę sobie życzyć?! ZDROWIA
To co najważniejsze mam!! RODZINA
A całą resztę sobie wypracuję...

Znacie powiedzenie Z kobietą jest jak z winem, im starsza tym lepsza. - u mnie zgadza się ono w 100%! Do ideału mi daleko! Ba... wręcz uważam, że nie ma ideałów. Są wykreowane kreatury!
Doszłam do wniosku w te moje 28 urodziny, iż z wiekiem stałam się dojrzalsza, mądrzejsza i piękniejsza! (wreszcie, sama sobie się podobam - a to luksus!)
Tak jak sobie zaplanowałam zrzuciłam zbędny balast - i nie chodzi mi tu o kg na + po ciąży! Zaczęłam doceniać przyjaciół! Tych takich prawdziwych... Nie tak zwanych "Pan/i potrzeba"...
Zaczęłam inwestować w siebie - spełniać marzenia i naprawiać zakręty, które się w moim życiu pojawiły!
Czy żałuje jakiś swoich decyzji?! NIE - każda mnie z nich czegoś nauczyła! Dała mi kopa w dupę albo wybiła w wyżyny!

Ja, Iwona S. wiem już czego chce! i Wam też, tego życzę! Odnajdźcie swoją drogę i idźcie nią [...]








18 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin; )))) ślicznie wyglądasz; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego 🎉

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego, co najlepsze. Dla mnie ta ostatnia dekada (od 28 właśnie do dziś), mimo wielu trudności, to najlepszy czas.

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkiego najlepszego!! rewelacyjny wpis, taki prawdziwy! takie lubie najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez jestem Rakiem. Mam urodziny 10 dni po Tobie I urodzilam sie kilka lat wczesniej.
    Wszystkiego najlepszego. Spelnienia najskrytszych marzen I zdrowka!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To teraz Odliczamy do Twoich urodzin!! Buziaki

      Usuń
  6. U mnie mąż i córka są rakami, ja baranem, a synek lwem :) Cały zwierzyniec mamy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Noo! Macie zwierzyniec :) u nas rak, lew, skorpion i ryba!

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym za rok tak o sobie myśleć w urodziny. :) Jeszcze nie osiągnęłam takiego stanu. Chociaż niewiele brakuje. :)
    No i wszystkiego najlepszego życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę tego z całego serducha!! ❤

      Usuń
  9. Wszystkiego najpiękniejszego Kochana!:*** Niech Twoja droga będzie piękna...Buziaki:***

    p.s. wybierasz się może na SeeBlogers?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* wybieram się a Ty będziesz :*

      Usuń