wtorek, 6 czerwca 2017

Codzienność niemowlaka!

Codzienność Naszej Zuzi toczy się własnym rytmem. Je i zasypia wtedy, kiedy Jej się żywnie podoba. Nie pyta Nas rodziców czy piątek, piątunio akurat dziś, czy poniedziałek! - Pobudkę funduje Nam o plus/minus 6 rano! (Dla niektórych to i tak luksus, po przespanej całej nocy! - Nie ma więc, co na nią psioczyć!)
Ja - mama, mam 2 minuty na wyciągnięcie cyca, nim rozedrze się Nasza mała złośnica! Toaletkę codzienną szybko ogarniamy... iiii tak jakby znów zasypiamy! :)
A później w rytm Nasz codzienny wpadamy - drzemki i karmienia odhaczamy!
Spacery codzienne też zaliczamy, bo bez tego humoru nie mamy!
A na końcu to, co najbardziej lubimy: kąpiel i dupsko sobie moczymy!

Ależ mi się zrymowała codzienność Naszej Zuzanny! A tak serio, serio... Warto by niemowlę miało swój rytm. By jego codzienność była stała! By w dzień, w dzień powtarzać +/- wszystkie rytuały o tych samych porach.
Niedawno, (Oj dawno, dawnooo dziewczyno!!) gdy przedstawiałam Wam Zuzię, pisałam o tym, jakie to były ciężkie Nasze początki. Z pomocą przy usypianiu i codziennych zabawach przyszła Nam firma CANPOL, która podarowała Nam rewelacyjną karuzelę. Muszę przyznać - Jestem Im wdzięczna, opanowali Naszą złośnicę! a do tego, dodali designu kącikowi Naszego Skarba!
A teraz przedstawię Wam zalety karuzeli! Bo wad, ten sprzęt nie ma!(Bynajmniej dla Nas!)
Wizualnie 5+     Wykonanie 5+     Efektywność 5+     Urozmaicenie 5+
Podsumowując 5+  - To duży skrót tego co naprawdę myślę! (Nie tylko Ja, ale i PT, Ciociunie, Wujaszkowie, Dziadziuś i Babciusie!)

Dla mnie karuzela to must have w łóżeczku Naszych pociech! Jeden z wielu elementów wyprawki, na który warto wydać trochę PLN-ów!

Co ma takiego w sobie ta karuzela, czego nie ma inna?!
A no to, że przenosi Nas w świat bajki! W tym wypadku - piratów! No tak zaraz znajdzie się tu kilka komentarzy typu: i to mówi mama dziewczynki... TAK!! Nie mam uprzedzeń jeżeli chodzi o zabawki dla dzieci!! A ta karuzela rozkochała całą Naszą RODZINĘ!!
  • Maskotki są rewelacyjne! Bardzo miłe dla oka! A dodatkowo wykonane z bardzo dobrej jakości pluszu. Kolory są kontrastowe. Piraci się poruszają - a to rozwija u Naszych pociech zmysł koordynacji wzrokowo-ruchowej.
  • Melodie - bajka! Są mega przyjazne dla ucha i jest ich kilkanaście! Nie tak jak w przeciętnych karuzelach... jedna, stała, oklepana! - a to rozwija zmysł słuchu!
Powiem Wam, że uwielbiam zabawki, które uczą! Przy zakupie ma to dla mnie ogromne znaczenie!! Dlatego z całego serducha polecam karuzelę firmy CANPOL!

24 komentarze:

  1. Rytm dnia to podstawa. Działa to jeszcze przy naszym dwulatku. A porządna karuzela to podstawa. Jako, że kompletowaliśmy wyprawkę w tydzień i wydatków było sporo, kupiliśmy tańszą i koniec końców wcale jej nie używaliśmy. Była niezbyt bezpieczna dla dziecka i głośna. Także warto dołożyć i kupić porządny sprzęt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! My nasza pierwsza co kupiliśmy przy montażu polamalismy.. Jedna melodia.. Nakręcana! Masakra!! Dlatego tą polecam!!

      Usuń
  2. Zazdrościmy jak bd robić wyprzedaż z szafy pisz

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam okazję kupić i też byłam zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja mam samego tego tygryska w wersji do przyczepienia do wózka :) Super jest ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie udało mi się testować karuzeli Canpol i bardzo żałuję. Pomimo, że mój syn jest już spory to chętnie byśmy się pobawili i posłuchali pozytywki.
    Canpol Babies ma to do siebie, że ma ful wypas asortymentu dla dzieciaczków i można sobie wybierać, to rewelacyjna sprawa w zorganizowaniu wyprawki.
    Uwielbiam Canpol za ich pomysłowość :)
    Pozdrawiam
    www.matkapolka89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie!! U nas Mega się sprawdzają produkty tej firmy!! ❤

      Usuń
  6. Wiele dobrego czytałam już o tej karuzeli :) Super, że tak się sprawdza :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzieci mają swój rytm, rutnę wręcz i to im pomaga u nas karuzelka tez bardzo się sprawdziła

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia. Ach, wiem, wiem...pamiętam te życie z niemowlaczkiem, trudne, czasem wyczerpujące, zazwyczaj pod dyktando małego człowieka, ale... jakże piękne jednocześnie :*
    Dużo zdrówka dla Was!
    Ps. Zuzanna mam na trzecie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję kochana! Iii fajne te Twoje 3 imię :*

      Usuń
  9. Mojemu synkowi wybrałam karuzelę z motywem Kubusia Puchatka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Już zapomniałam jak to było :) Mój syn ma 5 lat :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna karuzelka :) pewnie Zuzi spodobała się również inna, ale ta jest po prostu urocza

    OdpowiedzUsuń