czwartek, 23 lutego 2017

Sudocrem - mój HIT na odparzenia!

Jestem mamą, niebawem zostanę po raz drugi! (pierwsze próby za nami...) Różnica wieku między dziećmi będzie spora - aż 7lat!
Wszystko w tym czasie się pozmieniało! Produkty/Marki/Doszły nowe firmy... - tylko Miłość Matczyna ta sama i... nieustannie najlepszy krem  SUDOCREM - Jedyne "lekarstwo", które działało cuda, na alergiczne dupsko mojego K.!

Wiem, Wiem... zaraz będzie, że reklama dźwignią handlu... znajdzie się kilka osób, które znajdą milion wad! - tylko szczerze Wam muszę powiedzieć - NIE ZMIENIĘ ZDANIA! Dla mnie był/jest/i będzie to krem nr 1!

SKŁAD:
  • tlenek cynku - środek ściągający o działaniu łagodzącym i ochronnym.
  • alkohol benzylowy - środek miejscowo znieczulający o właściwościach dezynfekujących.
  • benzoesan benzylu - środek roztoczobójczy - farmaceutyczny środek solubilizujący.
  • cynamonian benzylu - posiada właściwości przeciwbakteryjne i przeciwgrzybiczne.
  • lanolina - hipoalergiczny środek nawilżający o właściwościach natłuszczających.
SUDOCREM jest to krem barierowo-ochronny, stosowny zarówno przez dzieci jak i dorosłych z problemami skórnymi. Wspomaga regenerację skóry, działa łagodząco i ochronnie. Dodatkowo tworzy barierę zabezpieczającą skórę przed drażniącymi czynnikami.

Czego chcieć więcej?... - aby utrzymał swoje wartości! Aby tak jak 7 lat temu, teraz i za kolejne lata był na półce sklepowej! Pomagał Mamą i ich pociechą!

Po więcej informacji oraz ciekawostek na temat pielęgnacji skóry niemowląt i dzieci zapraszam na: FACEBOOK SUDOCREM -KLIK-

29 komentarzy:

  1. Przyznam się - nigdy nie używałam sudocremu, ale na szczęście nie było większej potrzeby.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas Kubuś niestety miał alergie na wszystkie pampersy, chusteczki. Nieliczne marki sprostały jego wymagającej pupci. Sudocrem zawsze nas ratował.

      Usuń
  2. Też go używałam, gdy Junior był mały i był rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam go doskonale... nadal lezy gdzies tam w szafce I czeka na poparzona pupke :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) musimy przyzna, że jest wystarczający na bardzo bardzo długo

      Usuń
  4. Ja na szczęście trafiłam na ten sam krem i nieraz ratował mojej córki odparzone tylek

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana rozwijają się że zdjęciami - my stosowaniem inny krem, choć muszę przyznać że ten zachęca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto sprawdzić! Jest skuteczny w 100%

      Usuń
  6. Najlepszy! Mieliśmy różne, ale żaden tak dobrze sobie nie radził jak właśnie ten.

    OdpowiedzUsuń
  7. Również jestem mamą, kojarzę ten krem, otrzymałam kiedyś jedno opakowanie tego kremu ale jakoś nie przekonał mnie do siebie i nie kupowałam go nigdy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są podzielone opinie_ja jestem zachwycona

      Usuń
  8. Ja dostałam ten krem w paczce kiedy wychodziłam ze szpitala po porodzie, ale użyłam go może z trzy razy bo odkryłam coś lepszego. ;)
    Maść,która działa na wszystko nawet na uczulenie i odparzenia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Sudocrem pomagał mojej córci przy AZS ale nie tylko dla dzieci bo sarsze osoby tez bardzo sobie chwala i polecam jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. stosowalliśmy przy dziewczynkach, jak były małe...ale tak bez przesady, raczej rzadziej niż czesto

    OdpowiedzUsuń
  11. Mamy go oczywiście! I tak szczerze to najczęściej używam go ja ...na noc, na pryszcze!;p Pięknie obsusza!:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy blog :) zapraszamy do nas: http://www.fairydoorandmooore.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. Sudocremu sama używam. Genialny. ; >

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak mój bąbel był mniejszy krem na towarzyszył bardzo często.

    OdpowiedzUsuń
  15. Najlepszy przyjaciel każdej mamy w trudnych sytuacjach

    OdpowiedzUsuń
  16. Dokładnie dziewczyny-zapraszam już końcówka tyg. Nowy wpis! O podwójnym macierzynstwie.. 😂 😂

    OdpowiedzUsuń