wtorek, 31 stycznia 2017

Termofor z pestkami wiśni! - Ty też możesz go mieć!

Zacznijmy od początku...
i odpowiedzmy sobie na pytanie - co to jest termofor?! - Pół żartem, pół serio odp. moja brzmi - połączenie termosu i poduszki!  (Jak Wam się podoba taka definicja?! - w książkach takiej nie znajdziecie!)

Zalety:
  • Utrzymanie zimna lub ciepła! - wedle uznania! Na mój ból głowy i opuchnięte nogi po całonocnych tańcach :) wróć! - woda zbierająca się końcówką ciąży w organizmie, rewelacyjnie spisał się zimny okład. Gdy krążenie przestaje działać i chcemy się do kogoś albo czegoś, ciepłego przytulić - rewelacyjnie spisują się ciepłe i rozgrzewające okłady!
  • Dopasowanie się do kształtu ciała! - do małego brzuszka lub wielkiego cycora!
  • Lekka waga - by nie zgnieść nikogo lub niczego!

Jak stosować termofor?
  • Na ciepło - Podgrzewając w mikrofalówce (300-600W max - 1minute), podgrzewając w piekarniku (do 120 stopni - ok.4 minuty) lub podgrzewając na kaloryferze (wedle uznania)
  • Na zimno - schłodzić należy w zamrażalce lub lodówce.
"Termofor można błyskawicznie podgrzewać jak i schładzać. Dzięki specyficznym właściwością pestek wiśni, nadaje się do stosowania naprzemiennie jako ciepły lub zimny okład i zachowuje swoje właściwości. Ciepły lub zimny okład przyniesie ulgę Twojemu organizmowi w miejscu, gdzie tego najbardziej potrzebujesz."

"Jest to produkt bardzo prosty w użyciu i całkowicie bezpieczny. Proces otrzymywania pestek prowadzony jest z dbałością o zachowanie ich aromatu oraz naturalnych prozdrowotnych właściwości. Pestki wiśni są w 100 % naturalne."

a dodatkowo...
"Termofor z pestkami wiśni jest zarejestrowanym wyrobem medycznym. Polecany przez położne, pielęgniarki środowiskowe i lekarzy."

Niedawno miałam okazję przetestować termofor z pestkami wiśni! Niestety przepadłam... zakochałam się! - nie wiem tylko, czy ze wzajemnością! Jakiś skryty taki i mało rozmowny jest, tak był by idealny! Jak chcesz - mogę się "nim" z Tobą podzielić - wystarczy, że już dziś wejdziesz na stronę: BEBIKLUB i zarejestrujesz się! Trwa to tylko 1 minutkę - a za kilka dni możesz tj. Ja, cieszyć się swoim termoforem! Wierz mi! WARTO!



37 komentarzy:

  1. Zarejestrowana.teraz czekam na przesyłkę.dzieki

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy produkt. :)
    Jak samopoczucie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;)
      Dobrze, jak na końcówkę. Dziękuję

      Usuń
  3. Słyszałam o nich dużo dobrego :) Może czas się na taki zdecydować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, nie ma na co czekać! Klikamy i zgarniamy!!

      Usuń
  4. Ooo :) Chyba i ja skorzystam :) lubię termoforki :D dziękuje za link :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny wynalazek 😊 sama mam i używałam będąc w ciąży 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny sprzę. Definicja inna od wszystkich. Mam pytanie czy sprzedajesz rzeczy po swoim synku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie! Sprzedaję, to.za wiele powiedziane. Ost. Miałam przygodę - niezbyt miłą jak wystawiła kilka rzeczy na instagramie... wiesz, nie zawsze trafiamy na uczciwa osobę, po 2 się. Pomalutku zaczęłam wystawiać rzeczy na Allegro. Podaje link: http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=45052056

      Usuń
  7. Termofor znam, używałam, ale tego z pestkami wiśni nie. Pierwszy raz słyszę :)

    A definicja super :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje kochana! POLECAM - teraz i Ty co możesz mieć.

      Usuń
  8. Oo coś idealnego dla mojej koleżanki jest w 4 miesiącu :) zarejestruje się jak będę miała dostęp do komputera i może uda mi się ucapic go dla niej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Wystarczy się zarejestrować i już jest Twój!

      Usuń
  10. Uwielbiam takie rzeczy <3 ale w tym roku już jeden kupiłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten możesz mieć za 0zł - wystarczy poświęcić tylko kilka minut!!

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Polecam do skorzystania z promocji! :) możesz mieć to i Ty!

      Usuń
  12. Słszałam o nim wiele dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny termofor, uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam twoje zdjecia na bloga, zawsze staranne i estetyczne. Klasa sama w sobie:)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - ze zdj. Często pomaga nam super ciocia Aga!

      Usuń