czwartek, 15 grudnia 2016

Jarmark Bożonarodzeniowy we Wrocławiu...

Jarmark Bożonarodzeniowy we Wrocławiu, jest jednym z największych jarmarków świątecznych w Polsce! 
Osobiście mam wrażenie, że z roku na rok rozrasta się! Przybywa stoisk, w których można zostawić nie jedną wypłatę! :) jak i również, można podglądnąć - przeróżne inspiracje świąteczne!

Wspaniały klimat, cudowni ludzie, pyszne jedzenie oraz aromat grzanego wina i gorącej czekolady... sprawiają, że większość z Nas "poczuje" magię Świąt!

Wydaje mi się, że zdanie wyżej w pełni opisuje ten czar... ten klimat, który unosił się już od pierwszego stoiska! Blask światełek i atrakcji dla dzieci, przyciąga naprawdę wielu turystów! Więc, gdy nie lubimy dużego tłoku, warto pomyśleć i wybrać się tam w tygodniu.

Kochani! Cudowne są te maleńkie momenty, w których możemy zapomnieć o codzienności! Możemy po prostu cieszyć się drobiazgami, tak jak dzieci!









66 komentarzy:

  1. piekne zdjecia. wybieram sie z rodzina w tym roku do wroclawia na jarmark.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia rewelacyjne! Jakim aparatem fotografujesz i na jakim programie do obróbki pracujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Canon 1200D - a jeżeli chodzi o obróbkę, to różnie! W zależności od czasu i chęci ;) jednak zawsze korzystam z darmowych programów!

      Usuń
  3. Jeździliśmy przez trzy lata z rzędu - ale w tym roku chyba musimy odpuścić, bo mamy całe mnóstwo innych miejsc do "obskoczenia". Piękne fotografie - na ich widok poczułam się, jakbym faktycznie tam była, w centrum wydarzeń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana! To czekamy na wasze atrakcje przewidziane na grudzień;)

      Usuń
  4. Wybieram sie do Wrocka i wybrać sie nie mogę ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne zdjęcia :) przyjemnie się je ogląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam wiele razy, a w tym roku jestem wyjątkowo często, bo mam pięć minut piechotą ze szkoły (albo nawet jeszcze krócej). Całym sercem kocham ten "Bajkowy Lasek", taki zjawiskowy jest. Co prawda od wielu lat oglądam cały czas te same bajki, ale magia pozostaje...

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie jarmarki i kiermasze :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że mamy tak daleko. Wrocław w świątecznym wydaniu prezentuje się pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie i magicznie. Chcieliśmy się wybrać do Wrocławia, ale synek się rozchorował. Szkoda, bo Wrocław w takim wydaniu musi być niezwykły.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie jest, jak ja Wam tego zazdroszczę, kocham moje miasto, ale u nas bieda w tym temacie :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tak bardzo chcę jechać do Wrocławia! Coś mnie tam ciągnie od kilku lat a okazji jak nie było, tak nie ma ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam szczerze!! Z roku na rok jest piękniej!

      Usuń
  12. To coś dla mnie, tylko wsiąść do samolotu i fruuu. Przepięknie, magicznie, kolorowo. Jestem świruską świąteczną i każde wydanie wprowadza mnie w zachwyt. Moja rodzinka odpuściła i pozwalają mi na ładne i te trochę mniej historie dekoracyjne w domu.

    OdpowiedzUsuń
  13. O jaki piękny i magiczny macie ten Wrocław. A już w okresie świątecznym to już zupełnie. Uwielbiam takie jarmarki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ryanair ma na swojej stronie kilka miejsc z jarmarkami swiatecznymi ktore poleca I jest w nim wlasnie Wroclaw. Klimatyczne miejsce, chcialabym wydac tam moja tygodniowke :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Tak! Musisz koniecznie przyjechać w ok4esie zimowym! Buziaki

      Usuń
  15. Ach!! Cudowny jarmark ;) Jeszcze nie byłam we Wrocławiu ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana to Ty jesteś z Wrocławia?
    Piękne zdjęcia. Uwielbiam ten przedświąteczny czas. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie! Mam kilkanaście km. Ale często bywam! ;)
      Buziaki i dziękuję!

      Usuń
  17. w moim regionie nie ma takiej tradycji, na pewno nie z takim rozmachem, a szkoda, z chęcią bym się wybrała, to jeden z tych czynników tworzących magię świąt

    OdpowiedzUsuń
  18. We Wrocławiu było mi dane być tylko raz! Mam nadzieję, że nie ostatni...;) samo miasto urzeka!
    Zdjecia perfecto;)

    OdpowiedzUsuń
  19. W Niemczech niemalże w każdym mieście są takie jarmarki :) lubię takie bardzo

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale cudnie, nigdy nie byłam na takim jarmarku! Radosnych, spokojnych Świąt Bożego Narodzenia! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana wzajemnie! Wszystkiego co najlepsze :)

      Usuń
  21. Uwielbiam jarmarki Bożonarodzeniowe :) Dają niesamowitą atmosferę świąt. W tym roku nie udało nam się wybrać przez chorobę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W przyszłym roku na pewno się uda! :* i zdrówka!

      Usuń
  22. Uwielbiam Wrocław. Kiedyś widziałam już zdjęcia z tego jarmarku na innym blogu i zachwyciłam się tak samo jak dziś. Może w 2017 uda nam się tam w końcu w tym zimowym okresie dojechać.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam te świąteczne jarmarki. Co prawda we Wrocławiu nie byłam ale w Gdańsku staram się co roku być na jarmarku świątecznym.

    OdpowiedzUsuń
  24. piękne zdjęcia,naprawdę magiczne miejsce:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dawno już tam nie byłam ale oczywiście miałam już niejednokrotnie okazję zobaczyć jarmark we Wrocławiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest pięknie! Z roku na rok wydaje mi się, ze coraz lepiej: )

      Usuń
  26. Jednym z moich postanowień noworocznych jest wybranie się na taki jarmark. Mam nadzieję, że w tym roku się uda :)

    OdpowiedzUsuń