piątek, 25 listopada 2016

Stacja dekoracja - złote dodatki w domu! - DIY

Przestawianie mebli, przerabianie i przemalowywanie różnych rzeczy, to jest to, co uwielbiam robić! Farba (KAŻDA) potrafi zdziałać cuda! Do ścian - odświeżyć wnętrze! W sprayu - dać nowe życie! Do włosów - zmienić Nas! ;) 


...Ale dziś nie o zmianach w Nas! Dziś chcę Wam przedstawić moją nową przyjaciółkę - Farbę w sprayu DUPLI - COLOR. Nie będę ukrywać - złamała serce mojemu mężowi! Z "bezradnej" niewiasty - stałam się bohaterem domu! - A jak do tego doszło?! Już Wam opowiadam!
  • Każda z Nas, ma "magiczne miejsce", w którym odkłada niepotrzebne lub po prostu znudzone rzeczy! (słoiki, butelki, ramki, świeczniki...)
  • Każda z Nas, lubi zmiany! Chce by Nasz dom wyglądał bajecznie... jak ten z najlepszych czasopism o wnętrzach!
  • Każda z Nas,  lubi mieć to wszystko! ...i nie chce mieć zrujnowanego budżetu!
Myślicie, że tak się da?! Oj tak!! i już zdradzam Wam mój sekret, jak to zrobić!
Rzeczy potrzebne do wykonania: stare dodatki, farba w sprayu DUPLI-COLOR i swój cenny czas!

Warto również, pomyśleć by odpowiednio zorganizować swoje miejsce pracy! Ze względu na zapach - polecam piwnicę lub podwórko. Zabezpieczamy podłogę i zabieramy się do pracy!!
Po pierwsze dokładnie czyścimy powierzchnię, którą będziemy malować! A później odtłuszczamy - Ja do tego użyłam acetonu!!
Układamy na zabezpieczoną podłogę "nasze skarby", sięgamy po farbę i malujemy! Farba schnie dość szybko - po 30 min. nakładałam 2 warstwę. (Warstw nakładamy tyle, aż efekt będzie dla Nas zadowalający!) Gotowe elementy pozostawiamy  na 24 godziny, do całkowitego wyschnięcia i zutylizowania zapachu!
A później to, co najlepsze! Cieszymy się nowymi dodatkami! :)







69 komentarzy:

  1. wyszło bardzo fajnie, musze tez sie zaprzyjaznic z twoja przyjaciołka

    OdpowiedzUsuń
  2. ale cudenka, klimatyczne kurzołapy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie Tobie wyszły te kolorowe zmiany. Ja też lubię takie renowacje znudzonych pierdołek. Faktycznie potrafią zmienić miejsce.
    Twojej bohaterki nie znam, ja szalałam ze złotym sprayem;) Ale nic straconego. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musisz poznać! Efekt murowany!!

      Usuń
  4. Bardzo fajny pomysł, choć złoto to akurat nie mój kolor

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana kolorów w ich palecie jest mnóstwo- każdy znajdzie coś dla siebie!!

      Usuń
  5. Super pomysl. Zdolna z Ciebie kobitka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę przyznać, że świetnie to wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  7. pamietam jak jakies 20 lat temu moj brat tak farbowal :)

    OdpowiedzUsuń
  8. i jestem zachwycona, to naprawdę takie proste, czy po prostu masz mega talent?:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zmiany. A farba idealna do przygotowania świątecznych dekoracji.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podobają efekty :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo kupiłam tą samą farbę w sprayu, ale jeszcze nie używałam, wiedzę że bardzo ładnie kryje. Już nie mogę się doczekać jak sama się wezmę za malowanie

    OdpowiedzUsuń
  12. super sprawa.
    Ja ostatnio mam faze na złote dodatki we wnętrzu i bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  13. Ze złotymi dodatkami trzeba uważać, żeby nie przesadzić :) dlatego ja się za nie nie zabieram :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! Choć ostatnio uwielbiam ten kolor i w każdych ilościach jest dla mnie hot!

      Usuń
  14. Wow! Ale super pomysł. I wygląda pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nietypowo :) Ale wolałabym srebrną wersję. Kolor złoty mnie irytuje ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana nic straconego - farby są w różnych kolorach! ;)

      Usuń
  16. Piękne! Uwielbiam takie domowe "przeróbki". Moja Mama często "bawi" się w to z super efektem.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  17. Przez Ciebie mój świat legł w gruzach i wszystko nagle zmieniło się o 180 stopni :) DO dziś nie cierpiałam złota w żadnej postaci ale Twoje propozycje wspaniałe!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szyszki coś pięknego! Jak tylko wrócimy do domu kradnę pomysł!!!obłędne;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta farba zadziałała cuda, a raczej Ty tą farbą zdziałałaś, ale czy ta fabra nie jest dla Ciebie szkodliwa? W końcu jesteś w ciąży. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana farba ma intensywny zapach - robiłam w piwnicy przy otwartych drzwiach garażowych!(po 1 by tego nie czuć! A po 2 by ograniczyć szkodliwość)

      Usuń
  20. Od złotego wolę biel i srebro ale to kwestia gustu :)

    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak dla mnie super :) pięknie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mamy w domu bardzo podobne morskie motywy - muszle i statek - ale nigdy nie pomyślałam, że można je tak dodatkowo upiększyć :) Uwielbiam złoty i srebrny kolor - więc muszę się nad tym poważnie zastanowić ! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. i jak niewiele trzeba, aby dekoracje nabrały innego klimatu ...

    OdpowiedzUsuń
  24. Aaaleeż wspaniały pomysł!! stare "pierdoły" dostały nowe życie! Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  25. WOW, super! To jest właśnie to, czego potrzebuję!! :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Takie dodatki wyglądają genialnie, bardzo z klasą. :)

    OdpowiedzUsuń