czwartek, 10 listopada 2016

8 rzeczy, które zrobię przed porodem!

Wydaje Nam się, że mamy mnóstwo czasu na przygotowanie się do zmian! Zmian związanych z narodzinami dziecka... A tak naprawdę -  mylimy się! Nim się obejrzymy, będziemy jechać na porodówkę. I nagle okaże się, że mogłyśmy a wręcz powinnyśmy zrobić "coś" da siebie, "coś" na co, niestety jest już za późno!

Oto moja lista kilku rzeczy, które zrobię dla siebie, zanim pojawi się mój 2 skarb:


1. Zwolnienie tępa
Tak! Podpunkt ten mogę (poniekąd) odhaczyć. Ze względów zdrowotnych musiałam przystopować, byłam skazana przejść na L4. Zostałam uziemiona...
(Ten, kto śledzi Nasz Instagram (KLIK) wie, że 1 pobyt w szpitalu mamy zaliczony!)

2. Czytanie
Co prawda, to nie jest moja 1 ciąża - jednak, wiedzy nigdy za wiele... Dodatkowo, kilka ciekawych książek kurzy się na półce.

3. Zakupy
2 trymestr to idealny moment na zakupy! Nieprzyjemne dolegliwości ustały, no i brzuchol jeszcze Nam nie wadzi. Warto kupić coś dla siebie! no i reszty ;)

4. Sesja zdjęciowa

Z pierwszej ciąży mam niewiele zdjęć! Dlaczego?! - Nie czułam się dobrze, ze swoją wagą "entą"... a może też, nie dojrzałam do takiej pamiątki.
Teraz już wiem, że odpowiednia stylizacja + fotoshop zdziałają cuda! (Planuje zostać Miss Ciężarówek :))

5. Fryzjer i kosmetyczka
Nic nie poprawi kobiecie tak humoru, jak wizyta u fryzjera i kosmetyczki! A dodatkowo, choć brzmi to próżnie - nawet na porodówce chcemy przecież wyglądać dobrze!

6. Syn - numer 1!
Randka z synem a najlepiej wspólny wyjazd! Czas tylko dla siebie, przed zmianami, które są nieuniknione!

7. Długa kąpiel
...taka z bąbelkami, świeczkami i kubkiem gorącej czekolady!

8. Randka... z samą sobą!
Planuje robić przez cały dzień to, co lubię najbardziej! - czas poświęcony tylko dla mnie i dla tych, których kocham!

44 komentarze:

  1. wyglądasz rewelacyjnie! fajnie że wróciłaś i to jeszcze z taka torpedą! zdjęcia wymiatają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - zdjęcia zawdzięczam pewnej Pani fotograf:*

      Usuń
  2. bardzo ładne zdjęcia.
    p.s. a gdzie jakiś podpunkt z czasem dla męża? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Punkt 2,3 i 5 najbardziej mi się podobają 😃

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki plan uniwersalny dla każdej mamy. Na teraz i na czas, kiedy w Waszej rodzinie pojawi się nowy członek. Ogromne gratulacje.
    Piękne fotografie.

    OdpowiedzUsuń
  5. O cholerka nie jestem na bieżąco Fantastyczna wiadomość, kochanie samych pięknych brzuchaczkowych dni i niech ten każdy punkt opisany pięknie się zrealizuje. Ale super , bardzo się cieszę;)))))). Mocno ściskam Ciebie podwójną;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaaaa zapomniałąm foteczki są śliczne, kobitki w ciąży mają niesamowitą aurę na zdjęciach. Dobra spadam

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz, rośnij zdrowo :*

    OdpowiedzUsuń
  8. zdjęcia super, pamiątka na zawsze, Szczęśliwego i szybkiego rozwiązania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze troszeczkę przed nami. 22 tydzień;) ale dziękujemy!

      Usuń
    2. Szybko zleci :) niedawno nosiłam swoją córeczkę w brzuchu a już 3 miesiąc nam stuknie. :)

      Usuń
  9. Wyglądasz kwitnąco!
    Sesje ciążowe są cudowne. To piękna pamiątka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz.
    Już znasz płeć?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ech... a ja ledwo zapomniałam, że zostało mi tylko 46 dni do końca, a ja jeszcze jestem ze wszystkim w lesie ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Z niektórymi punktami planu nie zdążyłam i pamiętam, że potem żałowałam (zwłaszcza fryzjera). Jak możesz, odhaczaj punkt po punkcie. Dużo zdrówka!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki zdrowko pozwoli, mam taki zamiar! Szczęście mam takie, że mój fryzjer odwiedza mnie w domu!

      Usuń
    2. Z takim fryzjerem miałam cudownie właśnie po porodzie... Mogłam mieć dziecko obok (niemal przy piersi) a i włosy przy okazji zrobione...

      Usuń
  13. Bardzo ładnie wyglądasz <33 Cudne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia a ty wygladasz cudownie. A plan przed porodem super popieram ja nie mialam kiedy zrealizować punktu ostatniego randki ze sobą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to najtrudniejszy punkt! Niby jest ten Czas, gdy jesteśmy już w domu.. jednak zawsze "coś"

      Usuń
  15. Same ważne rzeczy i super to jest najważniejszy czas :) Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojej, ale ze mnie gapa... Teraz dopiero dowiaduję się, że jesteś w ciąży. Gratulacje :*

    Ja sesji nie zrobiłam, żałuję bardzo.
    Trzymajcie się zdrowo!

    OdpowiedzUsuń
  17. Congrats on your pregnancy! I love the book girl on the train. I like the way you relax yourself too.

    Love
    Shanel
    http://babblingonbeauty.blogspot.co.uk/2016/11/urban-decay-flagship-store-udcarnaby.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak. Czas tak szybko leci. Ważne żebyśmy w tym pośpiechu nie zapomniały o sobie! Pięknie Ci z brzuszkiem

    OdpowiedzUsuń
  19. W ciąży nie byłam wstanie czytać, nie mogłam się skupić, jedyne co to motywowałam się do czytania na bieżąco jednego poradnika :P Na szczęście to mija ;P

    OdpowiedzUsuń
  20. Ewus dziękuję Ci Bardzo! Mama z różowa torebką-:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialny post. Z chęcią w swoim czasie skorzystam z tych punktów. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) zapraszam, gdy będzie potrzebny ten post!

      Usuń
    2. ;) zapraszam, gdy będzie potrzebny ten post!

      Usuń
    3. ;) zapraszam, gdy będzie potrzebny ten post!

      Usuń