sobota, 30 lipca 2016

Otaczaj się ludźmi, pasującymi do Ciebie!!

Są na świecie osoby, które inspirują - dodają skrzydeł! Są też tacy, którzy ciągną w dół, gaszą zapał tj. woda gasi ogień! Spotykamy na swej drodze różnych... Raz te znajomości trwają dłużej a raz krócej! Najważniejsze jest to, by otaczać się ludźmi, pasującymi do Nas! Pasującymi w danej chwili... 

Musisz zgodzić się ze mną, że zmieniamy się... dlatego też ludzie, którzy Nas otaczają, zmieniają się! Jako nastolatka, potrzebowałam szalonych psiapsiółek! Jako mama, potrzebowałam innych mam! Jako osoba, która w życiu chce "coś" osiągnąć - potrzebuję osób, które powiedzą"Da się"a nie powiedzą: "Lepiej pracować na etacie i cieszyć się, że masz pracę..."

Jeśli nie podoba Ci się, w jakim towarzystwie się obracasz... masz wrażenie, że każdy podcina Ci skrzydła...wie co dla Ciebie jest najlepsze... to po prostu zmień towarzystwo! - Tak!! od dziś! od zaraz! od teraz! W końcu: Po co się męczyć!? - Prawdziwi Przyjaciele, nigdy nie będą gasić Twojego zapału! - zawsze będą Cię wspierać! a znajomi..?! Odp. sobie sam...

Przecież większość znajomych i tak zawieramy przypadkowo! od tak! Czasami tkwimy w jednym miejscu i boimy otworzyć się przed zmianą... przed czymś nowym... nieznanym! - i tak było ze mną!! A wystarczył impuls i uśmiech 2 osoby, by poznać, polubić!!
I tak na imprezie i oczywiście szkoleniu :) dla twórców internetowych See Bloggers, miałam okazję poznać rewelacyjne osoby!! Dziewczyny wymiatają! Pomimo ich "wielkości" (i nie chodzi mi tu o tuszę), same podchodziły do mnie  -"szarej myszki", by porozmawiać... dzielić się wiedzą i wspólnie spędzić czas! Chwaliły i motywowały!! - Dzięki Wam za to!
Dlatego, drodzy czytelnicy, patrzmy na tych co Nas otaczają, albowiem z kim się zadajesz, takim się stajesz!








55 komentarzy:

  1. wymiatasz! tekst trafia w same sedno!

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjęcia rewelacja. mina syna bezsenna

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na tym etapie życia bez żalu odcinam się od takich toksycznych ludzi. Gorzej, jak takowi są w najbliższym otoczeniu i więzy krwi nie za bardzo pozwalają na takie odcięcie. Pozostaje tylko ograniczanie kontaktów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Łatwo się odciąć od obcych znajomych czy przyjaciół, gorzej jest gdy takie osoby ma się w rodzinie i jeszcze takiej z którą się mieszka. Ale nie można się dać zwariować. Trzeba dążyć do swojego i olac takich ludzi.

      Usuń
  4. Najmądrzejszy wpis, jaki chyba do tej pory czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że byłaś na SeeBloggers. Mi w tym roku nie było pisane się tam pojawić. A co do ludzi, jeśli tylko możesz zmienić ich na osoby które dodadzą Ci skrzydeł to cudownie. Czasami nie mamy takiej możliwości, jeśli są to ludzie jakoby z nadania....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Tak!! Jednak można zdobywać nowe znajomości... przyjaźnie!

      Usuń
  6. A ja tak nie potrafię przywyknąć do teog, że ludzie przychodzą i odchodzą.. chociaż wiem, ze MUSZĘ to zaakceptować. zmienia się towarzystwo, wraz ze zmianami, jakie zachodzą we mnie. tylko to za każdym razem trudniejsze jest..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest trudne!! Jednak musimy umieć się z tym pogodzić!!

      Usuń
  7. Rewelacyjny wpis :) czasami powiem ci że posiadanie w swoim gronie (osoby które podcinają skrzydła po złości) dodaje siły i pewności siebie.. coś nieco wiem są osoby w moim gronie które myślą że jestem naiwna na ich słówka "które na odległość czuć że są fałszywe".. a ja je tylko "toleruje" ze względu dla innych.. starają się dogryzać dopiec itp..
    Ale nic nie sprawia mi większej satysfakcji niż to że mimo ich złośliwości mi się udaje np tekty typu po co wziełaś w spadku po ojcu mieszkanie z długiem.. ja bym tego nie brała itp (zamiast pocieszyć będzie ok dasz radę spłacić będziesz na swoim) to takie dobijanie celowe..a ja mówię bo to moja inwestycja za te pieniądze(czyt. Wartość długów) mieszkania nie kupię a spłacić spłace i będzie moje i będę miała zabezpieczenie na przyszłość dla dzieci! I co? Utrzymuje się sama, płace rachunki, wyżywienie i dlugi i jeszcze daję radę odłożyć na remont..a im nie po nosie że zwyczajnie daje radę, zawsze jestem uśmiechnięta a problemy spływają jak woda po kaczce. Nie powiem czasami tacy ludzie wkurzaja ale zwyczajnie olewam ich albo traktuje podobnie o toleruje np ze względu dla kogoś innego.
    Pamietam tekst cufownej kuzynki..(jej tata ma firmę pogrzebową) była zła że nie dam zarobić wujaszkowi tylko poszłam do firmy której właścicielem jest moja dobra znajoma. A ta do mnie z tekstem " wiesz gdyby mój tata organizował pogrzeb twojego taty to bylby.jak z bajki..." normalnie tego to ja chyba nigdy nie zapomnę... wtedy napisałam bo nie wytrzymałam że jest jakaś chora bo jak pogrzeb może być jak z bajki i że chyba ją poniosło.. a ta do mnie "no wiesz może odrobinę przesadziłam ale nie musiałaś mnie obrażać..." i oczywiście do całej rodziny jakabto ja jestem że ją zwyzywałam i zaczęłam jej cisnąć..a ona chciała mnie pocieszyć...
    Jak zobaczyła że daję radę i że już prawie na prostą wyszłam to nagle stwierdziła że mojemu Tacie kasę pożyczyła.. na co ja taaa ciekawe z czego jak ty na kwiatka nie miałaś za 5zł i że jak nie ma tego na papierku to już nie mój problem :P
    Na szczęście wyjechała hettt daleko i nie jestem już skazana na jej widok...
    To jest najlepszy dowód na to że ludzie uwielbiają czyjeś nieszczęścia i będą kopać pod tobą dołki a tak naprawdę tych 100% ma których można liczyć jest garstka ale za to najlepsza na świecie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie!! Ludzie są różni, dlatego musimy umiejętnie dobierać znajomych!

      Usuń
  8. Mądre słowa :) Trzeba działać w zgodzie z sobą, a prawdziwy przyjaciel zawsze będzie blisko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem dlaczego, ale bardzo lubię patrzeć na zdjęcia statków :). A na takim "kole" (zapomniałam fachowej nazwy) z chęcią bym się przejechała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem zabardzo boj dupsko!! Jednak chłopaki były i całkiem extra się bawili!!

      Usuń
  10. Piękne zdjęcia.
    Masz rację! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialny test. W pełni się zgadzam. :) A zdjęcia boskie. :) Poważnie świetne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Warto mieć marzenia i iść pod prąd, by je spełnić. Jeśli ktoś tego nie akceptuje, to trudno. Osobiście zmieniłam niedawno toksyczne otoczenie na inne i mam nadzieję, że wynikną z tego same dobre rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Czasami ciężko się tak odciąć, szczególnie kiedy takie osoby są z rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zdjęcia, a do tego tekst z którym zgadzam się w 100% :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Czasami nie da się tak selekcjonować ludzi, nie unikniesz kontaktu z pewnymi osobami nawet jeżeli byś tego chciała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się z Tobą nie zgodzić! Od początku roku stopniowo ucinałam znajomości... ograniczalam kontakt z osobami, które są zbędne w moim życiu!!-które w pewnym stopniu ograniczaly mnie.. chciały przeżyć moje życie za mnie... z rodziną też się tak da! Po co utrzymywać kontakt z kuzynka, która dzwoni tylko po to, by marudzić - jak jej to źle!
      Teraz została mi garstka znajomych, przyjaciół - przy których czuję się jak ryba w wodzie!

      Usuń
  16. Całkowicie zgadzam się i popieram... W pewnym momencie po prostu "dorosłam" i potrzebowałam zupełnie nowego towarzystwa ograniczając kontakt z poprzednim...
    Warto jest mieć blisko siebie ludzi, którzy mają na nas budujący wpływ

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgadzam się w 100% ! Innych osób i znajomości potrzebujemy jako szalone i zbuntowane nastolatki, innych jako mamy, jeszcze innych jako kobiety wracające na ścieżkę zawodowej kariery. A czasami jest też tak, że nie potrzebujemy nikogo - mamy ochotę zaszyć się w jakiejś mysiej dziurze i powiedzieć wszystkim wokół, żeby dali nam święty spokój ;)

    Fajnie, że byłaś na See Bloggers. Ja nawet nie miałam pojęcia o istnieniu tej imprezy, dopiero niedawno się o niej dowiedziałam - więc może w przyszłym roku uda mi się również pozytywnie zrekrutować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podzielasz moją opinię.

      Usuń
  18. Co tam u Was? Dawno nic nowego nie było.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykorzystujemy czas wakacji i spędzamy czas z K. Tyle ile się da, w swoim towarzystwie! Faktycznie zaniedbałam... 2 zaległe wpisy z Gdyni czekają, Chorwacja... obiecuję, że nadrobie!

      Usuń
  19. mamy bardzo urozmaicone towarzystwo, zazwyczaj większość znajomości "ciągnie" się od lat, takie znajomości najbardziej cenię. Choć nie ukrywam, że lubię poznawać nowe osoby, a w międzyczasie też pewne towarzystwo się wykruszyło..takie życie

    OdpowiedzUsuń
  20. Ah zazdroszczę obecności na See Blogers! Z tekstem zgadzam się w 100%! Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można pojawić się za rok :) Dziękuje

      Usuń
  21. Bo tak trzeba, po co tracić cenną energię na ludzi, którzy nic nie wnoszą, którzy nic nam od siebie nie dają.. Bądźmy z tymi, którzy są też dla nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Toksycznych ludzi jest bardzo dużo i szybko trzeba takie znajomości kończyć bo źle wpływają na nas i bardzo często na naszą rodzinę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Z tekstem całkowicie się zgadzam ;-) I widzę moje ulubione molo w Orłowie :-) Na See Blogers nie byłam, może kiedyś.... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj to fakt, niektórzy ludzie są tak toksyczni, że potrafią zatruwać Nam życie samym byciem blisko Nas. Takich najlepiej eliminować ze swojej drogi, niby przyjaaźnie do Ciebie podchodzą, ale i tak chcą dla Ciebie jak najgorzej. Znam takich ludzi, niestety...

    OdpowiedzUsuń