niedziela, 17 lipca 2016

5 sposobów żeby nie wrócić z "oponką" z wakacji!

P.S. Chyba, że jest to ciąża - to nie słuchaj moich rad!! wracaj z oponką jaką chcesz!! :) Nas, już jedna ciąża zaskoczyła i mamy cudowne szczeniaki!

Wakacje trwają pełną parą! Albo właśnie pakujemy walizki na urlop, albo wypoczywamy w domu i korzystamy z pobliskich atrakcji... Tak czy siak korzystamy z beztroskiego lenistwa i odpoczywamy od szarej rzeczywistości. Z drugiej zaś strony nasuwają Nam się pewne obawy, związane z Naszym ciałem... I zadajemy sobie pytanie: Jak to zrobić, by nie przytyć na wakacjach?!

1. Przygotuj posiłki w domu
Rezygnowanie z fast foodów i dań na wynos, zawsze wyjdzie na dobre naszej sylwetce!

2. Ruch
Ćwicz na samym początku tyle, ile możesz! tzn. tyle ile znajdziesz wolnego czasu... A w końcu, zaczniesz ćwiczyć regularnie - nawet w wakacje!

3. Pij wodę
Miej zawsze butelkę pod ręką! Wiadome jest, że woda przy dbaniu o linie jest niezastąpiona!

4. Zdrowe przekąski 
Zawsze miej ze sobą zdrowe przekąski: mieszankę orzechów, owoce lub chrupkie pieczywo!

5. Myj zęby
To nie żart! :) i nie chodzi mi o dobro Waszego uzębienia! - W sumie też! :) Musisz koniecznie sprawdzić, że w momencie kiedy po posiłku od razu umyjesz zęby, nie będziesz myśleć o podjadaniu! - DZIAŁA!






79 komentarzy:

  1. Uśmiałam się czytając. najbardziej jeśli chodzi o mycie zębów. cudowne szczeniaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sprawdź działa! - też na początku się śmiałam, dopóki nie sprawdziłam :):)

      Usuń
  2. piękne zdjęcia - co to za rasa?

    OdpowiedzUsuń
  3. Wstyd się przyznać, ale ja musiałabym powalczyć z oponką przed urlopem :)
    Urocze psiaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasami też i przed, dobrze jest powalczyć :)

      Usuń
  4. Ale cudne pieski!! Boskie są 😀

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rady! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Z oponką jak z oponka, ale z takim pieskiem to bym chętnie wróciła ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Golden Retriviery - najlagodniejsze I najlepsze psy dla dzieci. Jeszcze takiego sprawie moim chlopcom :-)

    OdpowiedzUsuń

  8. śliczne szczeniaczki :) A co do rad, postaram się skorzystać ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Po umyciu zębów faktycznie nic mi nie smakuje bo czuję miętowy smak :p
    śliczne szczeniaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. z myciem zębów dobry patent:) szkoda podjadać bo potem sie juz nie chce myć zęzbów kolejny raz... ja jeszcze balsamuje usta co dodatkowo mnie zniecheca do jedzenia czy picia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę sprawdzić patent z balsamowaniem ust :)

      Usuń
  11. teraz są pokemony można biegać :D:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wakacje mają to do siebie, że niby człowiek jest aktywny, zwiedza, sporo się rusza - ale jednocześnie jest więcej pokus w postaci pysznych lodów, zimnego piwka, regionalnych pyszności...Dlatego faktycznie trzeba się pilnować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To ja chyba zacznę nosić szczoteczke do zębów :P skoro działa to spróbuje :) a pieski są przesłodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No z tym myciem zębów to może być dobry patent, nie tylko na wakacje

    OdpowiedzUsuń
  15. Z tym myciem zębów to ja się, żeby nie podjadać po kolacji zgadzam i wykorzystuje wieczorem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne psiaki :)
    Rady bardzo interesujące, choć u mnie przydałoby się pozbyć oponki przed wyjazdem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to można zmienić tytuł :) Jak pozbyć się oponki przed urlopem :) i rady do serducha bierzemy... :)

      Usuń
  17. Rady super ta o myciu zębów szczególnie. Piekne zdjęcia goldenków

    OdpowiedzUsuń
  18. Również wspomnę o myciu zębów... rzeczywiście coś w tym jest! zawsze jak umyje staram się już nic nie pić/nie jeść, ale za często też nie wolno-warto pamiętać, bo szkliwo zniszczymy! :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Piątka mnie zaskoczyła. Kto by się spodziewał? ;D Śliczny piesek :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chyba że jedziesz na urlop do babci, wtedy nie ma zmiłuj, trzeba jeść :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się!! Nie można Babci odmawiać :)

      Usuń
  21. haha, to z zębami mnie zaskoczyło, ale faktycznie - w tym może być racja :D/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  22. też to zauważyłam - po myciu zebów jakos mniej się chce podjadać. dobry i zdrowy sposób ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Z tym myciem zębów to fakt, ile razy zdarzyło mi się umyć zęby i nagle naszło mnie na zjedzenie np. chipsa - no ale przecież myłam zęby - drugi raz mi się nie chce ;P

    OdpowiedzUsuń
  24. ps. zapomnialam dodac - co za boski zwierzak , sliczny szczeniaczek. :* do zacalowania.

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkie rady jak najbardziej super i popieram! Dla mnie najlepszym sposobem na pozbycie się oponki jest siłownia ♥ Jest to takie moje małe, zdrowe uzależnienie <3
    Śliczny psiak! *-*

    https://alazielinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. siłownia - koniecznie! tylko ciężko czas na wakacjach wygospodarować!! :(

      Usuń
  26. Hahaha, to z tymi zębami to tak pół żartem i pop serio :D spróbuję na pewno!

    OdpowiedzUsuń
  27. Każdy patent, nawet ten z miętą po posiłku, jest dobry, jeśli faktycznie działa:)

    OdpowiedzUsuń
  28. jaki słodziak, ZAKOCHAŁAM Się :) Bąki już dawno mnie cisną o psiaka.. i szczerez mówiąc, powoli chyba daję się przekonać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z nimi!! My mamy Naszą Ariste i teraz 3 szczeniaki!!

      Usuń
  29. Omijanie fast foodów i picie wody to nie dla mnie ;) ale z tym myciem zębów to mogę spróbować ;)
    Szczeniaczki urocze - tylko je wytulić .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To koniecznie sprawdź mój sposób z myciem zębów!! Działa-gwarantuje!!

      Usuń
  30. U mnie patentem na brak oponki jest mój młodszy potworek Przy Niej nie mam czasu spokojnie usiąść i podelektować się jedzonkiem A lubię jeść, oj lubię;)))

    OdpowiedzUsuń
  31. Psiakkk cudo!!!!!!! Zjadłabym go!
    A mycie zębów - hit! Kto by pomyślał...

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja tam lubię oponki, takie jeszcze ciepłe, w papierowej torbie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że też takie lubię!!

      Usuń
  33. Po tym jak nosiłam aparat na zębach to mam nawyk częstego ich mycia i w sumie coś w tym jest, że po ich umyciu tak od razu się nie sięga po jedzenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie spróbuj na dłuższą metę - działa!

      Usuń
  34. Ach te oponki. Moja ma się świetnie, czy urlop, czy czas pracy :) I szczerze mówiąc- dieta jest ostatnią rzeczą, o której myślę na urlopie. Staram się tylko nie przegiąć w poznawaniu kuchni regionalnej, ale raczej sobie niczego nie odmawiam :)Ale patenty jak najbardziej trafione.

    Słodkie maluchy. Synek ma pewnie teraz dużo radochy przy nich.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, ty nie musisz uważać na swoją oponkę! - wyglądasz rewelacyjnie!!

      P.S. Fakt! ma radochę! dodatkowo obowiązki! :)

      Usuń
  35. Uwielbiam małe szczeniaczki.
    Ja strasznie dużo podjadam w pracy więc chyba muszę zacząć nosić ze sobą szczotę do zębów i pastę, a nuż może zadziała. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. nie wiem jak to jest, ale w wakacje chętnie próbuje nowych potraw, smakołyków i niestety, ale moja oponka dzięki temu ma się dobrze :( hihi

    OdpowiedzUsuń
  37. na wakacjach łatwo przytyć, zresztą zawsze jest ryzyko, że zyskamy kilka kilogramów

    OdpowiedzUsuń