poniedziałek, 13 czerwca 2016

#Życie

Kiedy patrzę na świat, w którym przyszło mi funkcjonować, zastanawiam się... - dokąd on zmierza?!... Ciągła gonitwa i podążanie za zmianami, za lepszym życiem, za spełnieniem swoich pragnień i zachcianek...
Gonimy, gonimy i jeszcze raz gonimy! - Jednak tak naprawdę, czy zadaliśmy sobie pytanie - za czym?!
Mając samochód - chcemy lepszy, mając mieszkanie - chcemy dom, mając niewielką działkę - chcemy hektary... itd. Możemy do końca życia biec i przepuścić życie między palcami a możemy zatrzymać się! Nauczyć się tj. dzieci cieszyć z tych małych rzeczy... Doceniać każdą chwilę i celebrować ją!! Nauczyć się cieszyć życiem i tym co mamy... Po prostu Żyć!!






31 komentarzy:

  1. Wpis trafiony w 10!!piękna z Ciebie mama

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna z Ciebie kobieta

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety, ale to wina czasow w ktorych dane jest nam zyc.
    Pieniadze zaslonily wszystkie najwazniejsze wartosci w zyciu.
    Szkoda,ze moje dzieci nie beda mialy zielonego pojecia jak wygladalo moje dziencinstwo.
    Jestem wdzieczna za to , co mam. Moze chcialabym miec I wiecej, ale jestem szczesliwa I spelniona, bo mam swoja mala rodzine.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie napisane:) teraz tylko musimy w tym wytrwać:)

      Usuń
  4. Bardzo mądre słowa. Piękna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dlatego właśnie ja staram się zatrzymywać. Na chwilę... chociażby. Jak dziś - pod jaśminowcem stałam z kilka minut. Było po deszczu, płatki spadły na ziemię, tworząc "dywan", zapach unosił się do góry. Piękna to była chwila. I cenna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasami bardzo do czegoś dążymy, a zapominamy jak wiele mamy :) Śliczna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To chyba jest tak,że w dzisiejszych czasach media mają tak duży wpływ na ludzi. Wszędzie wszystko co nam jest pokazywane jest idealizowane, promuje się piękno nie naturalność, coraz to ładniejsze prowadzace w Tv, modelki wychudzone,pomieszczenia nie do życia tylko jak z katalogu, dzieci jak z gazety itp itd. Ja tam się cieszę, że mieszkam na takim zadupiu, mam swoje miejsce na ziemi i też chcę mieć na nim swój dom ale nie po to by pokazać się ale po to by właśnie w nim celebrować zycie, moją własną rodzinkę i nasza miłość

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie wpisy! Rozkwitasz

    OdpowiedzUsuń
  9. Ludzie często niedoceniaja tego co mają zamiast łapać chwilę i się nią cieszyć. To gogonią za rzeczami materialnymi jak by to był ich priorytet życiowy...
    U jednej z dziewczyn kiedyś czytałam pięknie słowa a raczej przesłanie?

    Zapytaj się niewidomego jak to jest zobaczyć wschód słońca
    Człowieka jadącego na wózku jak to jest biec przed siebie
    Kogoś bez rąk jak to jest przytulić kogoś
    Głuchego jak to jest usłyszeć kocham cie..

    Wniosek? Wiele mamy i nie doceniamy

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nauczyłam się wolniej działać w Norwegii. Początek nie był łatwy, drażnili mnie wiecznie mający na wszystko czas ludzie, czasami flegmatyczni ale z czasem sama włączyłam hamulec. Nic mi nie da szarpanie się czy ze wszystkim zdążę , czy kupie to czy tamto, czy dostanę lepszą pracę. Nie mam ciśnienia kiedy w pracy nic nie wyjdzie. Nerwy i parcie na siłę do czegoś wg nas lepszego nie zawsze jest opłacalne. Mam fajną rodzinkę, mam pracę, wyglądam przez okno i widzę piękne malownicze widoki, jesteśmy zdrowi a co przyniesie codzienność to się zobaczy;))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie kochana.. nie ma co się spinać... czasami wystarczy zluzować majty! ;)

      Usuń
  11. Też często o tym myślę, bo faktycznie zawsze sama też chcę od życia czegoś więcej, chociaż mam już bardzo dużo. Mój mąż kiedyś powiedział ważne zdanie, które mi utkwilo w pamięci : "Po co nam jakieś dodatkowe udziwnienia, niepotrzebne remonty? Ważne że mamy dach nad głową. Inni nie mają tego szczęścia". Trochę tak to już jest, że chyba patrzymy tylko na siebie, nie widzimy co się dzieje wokół nas. Że są ludzie, których szlag jasny trafia jak słyszą od takich jak my, że jesteśmy nieszczęśliwi. Dlatego tak, ja się cieszę. Od dzisiaj oficjalnie cieszę się z każdego mojego pięknego dnia, spędzonego u boku mojej najwspanialszej córki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze Twój mąż powiedział... taka jest prawda!! Cieszmy się oficjalnie, nie ma co ukrywać szczęścia:)

      Usuń
  12. fajne włosy:) sama sobie często zadaje to samo pytanie co Ty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli nie tylko ze mną jest tak źle;)

      Usuń
  13. Kochana, wyglądasz kwitnąco!;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja często zatrzymuje się z Hanią i prosże aby spojrzała w niebo..
    uczę ją aby umiała zachwycic się chmurami, poczuła rano zapach rosy..to są detale..ale z nich sklada się nasze życie...
    bardzo podoba mi się twoje ombre..
    też mam ciemne wlosy i próbuje się przekonac na podobną fryzurę, ale jakoś odwagi mi brak...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też brakowało odwagi a teraz nie żałuję..

      Usuń
  15. Ja czasem przyłapuję się na tym, że nie potrafię odpoczywać, ale pracuję nad tym. Ale na szczęście umiem cieszyć się z drobiazgów.
    PS. Piękna kobieta, a w tle piękny krajobraz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana za komplementy! I zgadzam się z Tobą w 100%

      Usuń