piątek, 3 czerwca 2016

Mamuśka nieidealna ;)

Co oznacza to, że jestem mamą nieidealną?! -Nieidealną dla kogo?! Bo nie zawsze wszystko, dla wszystkich znaczy to samo!! Nie zawsze białe jest białe, a czarne jest czarne... 

Realia życia codziennego, niestety odbiegają od marzeń... Pamiętam jak wyobrażałam sobie jak to będzie... Dom posprzątany, obiad ugotowany... i nawet deser zrobiony, pranie wyprane i prażące się na słońcu i Ja, jako Mama pracująca i zajmująca się dziećmi... - chcąc robić to wszystko sama zapomniałam, że doba trwa 24 godziny i fajnie było by, mieć jeszcze czas na sen...
Ja, nie jestem stereotypową Mamą... Obowiązki domowe dziele... a jak nie dziele i tego nie wymagają, odkładam na później... Obiad, jeżeli raz na tydzień dziecko zje w restauracji, też nic się nie stanie... Gdy z przedszkola raz, na jakiś czas odbierze wnuczka dziadek i zabierze Go do siebie, to też korona mi z głowy nie spadnie... weekend z przyjaciółkami lub zakupy z siostrą - extra sprawa...

Musisz droga Mamusiu zastanowić się - czego chcesz?! Czego od życia oczekujesz...?! i co sprawia, że jesteś szczęśliwa. Dopóki nie będziesz szczęśliwa sama ze sobą, nie będziesz potrafiła dać szczęścia innym.








Za piękne zdjęcia dziękuje Agnieszce Ciupek Photography ---> zapraszam do odwiedzenia :)

57 komentarzy:

  1. Również jestem mamą, więc coś o tym wiem, jak na razie udaje mi się pogodzić wszystkie obowiązki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też udawało się, dopóki nie wróciłam do pracy.. :)

      Usuń
  2. Piękna z Ciebie kobieta i mama!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję- miło słyszeć komplementy.

      Usuń
  3. Cała prawda! A sesja piękna 😀 Śliczna z Ciebie dziewczyna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia <3 uważam że każda Mama ma prawo do tego aby mieć czas na swoje potrzeby, choćby iść na kawę z koleżankami czy właśnie sen :) jesteś przepiękną Kobietą :) a dla swojego dziecka ideałem i wzorem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz przepiękną figurę: )ale to pewnie wiesz: )) dużo racji jest w tym co piszesz,by dać innym szczęście trzeba je najpierw znaleźć w sobie. ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego od dziś jesteśmy "nieidealnymi" a szczęśliwymi mamusiami ;)

      Usuń
  6. Super słowa i Piękne zdjęcia, jak w zaczarowanym ogrodzie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję- faktycznie miejsce magiczne 😊

      Usuń
  7. Prześlicznie wyglądasz na zdjęciach;). Ja się chyba zaliczam do mam nieidealnych i dobrze mi z tym. Kiedy byłam w domu i zajmowałam się młodszą córcia wszystko było na czas. Obiadek na daną godzinę, mieszkanie posprzątane itp. Teraz chodzę do pracy i na obiad zdarzają się gotowce ze sklepu, młodszą odbiera starsza córka z przedszkola , chałupa nie zawsze lśni ale jesteśmy szęsliwą gromadką i moje dzieci nie są mniej radosne;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się zaczliczam i muszę Ci powiedzieć, że jestem idealna w tej niedoskonałości

      Usuń
  8. Nie potrafilabym chyba połączyć wszystkich obowiązków naraz. Ale masz rację, tylko szczęśliwa kobieta może uczynić szczęśliwym kogoś innego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pragnieniu i marzeniach wszystko się da ;)

      Usuń
  9. Nie o to tylko chodzi w życiu żeby wszystko lśniło, było na czas, do tego smacznie itd Zdarza się że to tylko my widzimy to jako minus Najważniejszy jest wspólny czas a wtedy i pierogi ze sklepu mają niepowtarzalny smak... Trzeba czasami opuścić sobie gumkę wyluzować...

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia wyszły przepięknie!! <3 <3 <3 idealna współpraca

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia rzeczywiście piękne! Ja również nie jestem idealną mamą, co więcej nie jestem idealną żoną, córką, ani w ogóle idealnym człowiekiem. Dobrze mi z tym :) człowiek by zwariował jakby chciał się podporządkować stereotypowemu ideałowi. Jestem jaka jestem, nie zawsze ciepły obiad stoi na stole i czasem nie pójdę na spacer z dzieckiem bo mi sie nie chce. Nie czuję się winna. Jesteśmy szczęśliwi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia. Gdzie rosną takie piękne rośliny? To rododendrony chyba? A Ty jesteś przepiękną kobietą. I ten kombinezon- super.

    A prawda płynąca z posta- w stu procentach się zgadzam. Co więcej- nie ma sensu się zarzynać. Czy nasze dzieci będą pamiętały, że w dzieciństwie obiad zawsze był o 16 i składał się z dwóch dań? Nawet jeśli tak, to bardziej jako dziwactwo mamy, a nie coś takiego "wow". Myślę, że współczesne kobiety bardzo potrzebują tej szczypty zdrowego egoizmu, bo niejako żyjemy pod presją bycia idealnymi- żonami, matkami, paniami domu, pracownicami. Powinnyśmy mieć idealną sylwetkę i styl. Tak się nie da- przynajmniej ja nie potrafię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, dlatego nazywam siebie mama nieidealną... i muszę przyznać, że dobrze mi z tym. ;)

      Usuń
  13. Najwazniejsze to zycie zgodnie ze soba... :-) starac miec takze chwilke dla siebie, a zdjecia bombastyczne. Swietne wlosy I sliczna pupa :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Najwazniejsze to zycie zgodnie ze soba... :-) starac miec takze chwilke dla siebie, a zdjecia bombastyczne. Swietne wlosy I sliczna pupa :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiem czemu, ale dla mnie nie wyświetlają się zdjecia, a jestem ich bardzo ciekawa.
    Każda matka jest idealna w oczach swojego dziecka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana sprawdzałam są widoczne ;)
      Spróbuj jeszcze raz :*

      Usuń
  16. Ale cudne zdjęcia!
    Masz rację, niestety. ja przez moje wieczne kompleksy stoje w miejscu, a nawet się cofam. Nie lubię siebie samej i to mój największy problem.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję (tyle komplementów)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak najbardziej masz rację! W tym całym mamowaniu warto pamiętać o sobie...

    OdpowiedzUsuń
  19. Napiszę to co poprzednicy - piękne zdjęcia.
    A czy są w ogóle idealne matki? Dla kogoś kto stoi z boku nie jesteśmy idealne ale dla naszych dzieci tak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Święta prawda!! Jesteśmy idealne dla swoich pociech!!

      Usuń
  20. To ja w takim razie jestem nieidealnie nieidelana!;p W szczególności w ostatnich czasach, kiedy to próbuję ogarnąć się usilnie we wszystkim!;)
    Masz śliczny kombinezon!

    OdpowiedzUsuń
  21. My bywamy w restauracjach nawet częściej niż raz w tygodniu, bo gotowania szczerze nie cierpię ;) Ideały nie istnieją - najważniejsze to być szczęśliwym , spełnionym człowiekiem i dawać szczęście swojej rodzinie :) Zdjęcia super, a Ty chyba powinnaś profesjonalne zająć się modelingiem !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Modeling nie dla mnie - wolę ten czas poświęcić Kubusiowi ;) wolę tj. Ty być wolnym, szczęśliwym i spełniony człowiekiem!!

      Usuń
  22. W końcu wyswietliły mi się zdjecia.
    Sa piękne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana za informację, że już widzisz zdj. Buziaki

      Usuń
  23. Zawsze przypomina mi się cytat z Jana Twardowskiego "do świętości tylko wad im zabrakło". Nie ma ideałów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie ma - ja idealnie sobie z tym radzę:)

      Usuń
  24. Moje wyobrażenia były bardzo podobne. Jednak rozminęły się z rzeczywistością. I wcale nie jest mi z tym źle.
    Jesteś piękną kobietą.

    OdpowiedzUsuń
  25. Moje wyobrażenia były bardzo podobne. Jednak rozminęły się z rzeczywistością i wcale nie jest mi z tym źle.
    Piękna z Ciebie kobieta.

    OdpowiedzUsuń
  26. Chyba wszystkie tak sobie wyobrażałýśmy ☺ Ja wiem jedno, kazda mama jest idealna dla swojego dziecka. I nie ważne czy na podłodze leży jedna zabawka czy dwadzieścia, czy w zlewie jest jedna szklanka czy pełen talerzy i czy czeka na nas cały kosz prania do wyprasowania, bo nasze dziecko Nas kocha niezależnie od porządku w domu☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie kochana! Świetne podsumowanie;*

      Usuń
  27. Prawdą jest, że tylko wtedy, gdy jesteśmy szczęśliwe, możemy szczęściem obdarzać bliskich i sprawiać, by na ich twarzach pojawił się uśmiech! Dlatego też czasami, choć bywa to trudne, trzeba znaleźć czas wyłącznie dla siebie - taka chwila pozwala zdystansować się do codzienności, nabrać energii, sił i zapału do kolejnych wyzwań!:)

    OdpowiedzUsuń
  28. To prawda, trzeba nauczyć się odpuszczać. Nie tylko mama na tym zyskuje, ale cała rodzina, także dzieci, które patrzą, w jaki sposób mama o siebie dba - nauka na przyszłość niezastąpiona.

    OdpowiedzUsuń