czwartek, 12 maja 2016

#Zabawa

Zabawa w wieku przedszkolno - szkolnym jest jednym z wielu czynników, które pomagają Naszym pociechą rozwijać się. Oczywiste jest, że dzieci w "tym" wieku uczą się przez zabawę - jest to najlepsza z form przekazywania wiedzy. 

Przez zabawę dzieci mogą nauczyć się niezbędnych kompetencji poznawczych, jak i komunikacyjnych. Poznają świat oraz zapoznają się z przeróżnymi rolami społecznymi/życiowymi.
Zabawa, również pobudza sprawność fizyczną i psychiczną, dodatkowo doskonali koordynację ruchową i wzrokową.

"Pewna Gaba 
 Była słaba
 Więc przychodzi do doktora
 I powiada, że jest chora..."

*Oryginalna Żaba, zamieniona na Gaba - ukochana maskotka K., która została przebadana ze 100 razy.

Musimy przyznać, że każdy z Nas bawił się w doktora - Prawda?!
Osłuchiwanie misia, lalek czy rodzeństwa. Zastrzyk strzykawką z wodą itd.
"Sprzęty" jakimi się bawiliśmy, były podebrane od rodziców... Dziś, musimy przyznać, że w sklepach mamy  bardzo duży wybór.
Niedawno mieliśmy okazję przetestować zestaw Fisher Price - Mały doktor. W zestawie znajdowały się:  stetoskop, strzykawka, plaster, termometr, młoteczek i ciśnieniomierz zapakowane w rewelacyjną i profesjonalną torbę. Kubuś od razu rozpakował i rozpoczął zabawę!! Na dzień dzisiejszy chce być Lekarzem!! - Dziękujemy!!





37 komentarzy:

  1. Cudowne kadry! wychodzą Ci coraz lepiej! tekst też ok. Prezent rewelacyjny. rozwijasz sie

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia i to dobrze że mały chce być lekarzem. Bardzo dobry zawód w dzisiejszych czasach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój Junior też ma zestaw małego doktora i bardzo lubi się nim bawić od czasu do czasu :) Nie raz już musiałam być pacjentką ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to musiała być rewelacyjna zabawa.. buziaki

      Usuń
  4. Rzeczywiście zdjęcia robisz coraz fajniejsze. Perfekcyjne jeszcze nie są jednak mogą być. Nasza córka też ma ten zestaw i lubi się nim bawić

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pomysł na naukę przez zabawę - podoba mi się ten zestaw!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rosnie mały Pan Doktor!:) Świetny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja córcia masz ambitny plan zastania weterynarzem. Ma 5 lat, jestem ciekawa ile jej w główce z tych marzeń do spełnienia zostanie;)). Zabaweczka w sam raz dla mojego małego lekarza. Mocno pozdrawiam Cię kobietko i dziękuję.. napiszę może dlaczego tak jestem ostatnio na bakier z blogasem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To czekam na wpis od Ciebie.
      I mam nadzieję, że spełnia się córci <3

      Usuń
  8. Rewelacyjny wpis.. masz rację że wszystkim..

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytając Twój wpis przypomniało mi się, jak robiłam zastrzyki mojej małpce - prawdziwą igłą i strzykawką, wypełnioną wodą - dodam! Niestety małpka dobrze nie skończyła po mojej terapii, gdyż... zgniła od środka!;(;p Wtedy płakałam bardzo, dzisiaj sikam ze śmiechu jakie to człowiek miał głupie pomysły!!!;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak. Mój misiu też yyy nie czuł się najlepiej, po moim leczeniu.
      Pozdrawiam

      Usuń
  10. Moje dzieci uwielbiają zestaw małego doktora ;-) Nawet dzisiaj córa mnie badała- dodaje jeszcze swoje sprzęty, np. kroplówkę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zestaw rewelacyjny chyba wszystkie dzieci uwielbiają bawić się udając jakiś zawód. Piękne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie tak. Dziękuję- dopiero się uczę

      Usuń
  12. wow... Ile ja bym dała, żeby jako dziecko mieć coś takiego. <3 Mega małpka.... Chociaż ja to robiłam z siostrą operacje na kasztanach. Kroiło się kasztana pilniczkiem do paznokci a wysychający od wody papier toaletowy idealnie imitował gips. To było coś.. Tylko kasztany się nie zrastały. :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Nauka przez zabawę - zawsze i wszędzie! Małpa super - wypróbujemy :) U nas lekarz/weterynkarz królują i córką też chce nim być:) To dominujący zawód, poza nim jest też bycie modelką, fryzjerką, baletnicą, gimnastyczką...

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny zestaw. W łatwy sposób można oswoić dziecko z wizytą u lekarza.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny zestaw, moje dzieci teraz mają fazę dinozaurów

    OdpowiedzUsuń
  16. Widziałam ten zestaw w katalogu moje bambino. Jest świetny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję dziewczyny- zestaw jest na prawdę rewelacyjny i mogę śmiało polecić:)

      Usuń
  17. Zestaw wspaniały :) My również mamy podobny i bardzo często jest w użyciu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę chyba pomyśleć o takim zestawie, żeby oswoić Tygrysa z lekarzem.

    OdpowiedzUsuń
  19. Super zestaw, szkoda, że za naszych czasów nie było takich umilaczy :/

    OdpowiedzUsuń
  20. znaczenie zabawy jest bagatelizowane, wydaje nam się, rodzicom, ze dziecko marnuje tak cenny czas...dlatego posty takie jak ten sa tak wazne

    OdpowiedzUsuń