środa, 27 kwietnia 2016

Pamiętaj, że wszystko można zacząć od nowa. Jutro jest zawsze wolne od błędów...

Jednego dnia Nasze życie układa się tak, jak planujemy...
Drugiego płata Nam figle...
Nikt nie mówił, że dorosłe życie będzie proste, ale...
ale Nikt też nie mówił, że będzie aż takie skomplikowane.
Życie przynosi Nam wiele zakrętów...
Jednych los doświadcza bardziej, innych mniej...
Czasami brniemy w tej codzienności i nie chcemy nic zmienić, ze względu na strach...
Czasami zmieniamy a później żałujemy...
Nie łatwo Nam podjąć decyzję o rozpoczęciu nowego życia...
Jednak fajnie by było, móc mieć znów czystą kartę...
Nie pamiętać o tych złych chwilach, pamiętać tylko te dobre...
Jednak czy bylibyśmy tacy sami?! - Nie! Bo każda zła chwila nauczyła mnie/Ciebie czegoś! Wszystkie te ciężary życiowe dały Nam doświadczenie na przyszłość...
Dziś już wiem, że nie popełnię błędów, które "wówczas" popełniłam...

"Pamiętaj, że wszystko można zacząć od nowa. Jutro jest zawsze wolne od błędów..."





36 komentarzy:

  1. „– Czyż to nie cudownie, Marylo, że jutro następuje nowy dzień, w którym nie uczyniłam jeszcze żadnego głupstwa?
    – Jestem pewna, że popełnisz niejedno – rzekła Maryla. – Pod tym względem nikt ci nie dorówna.
    – Wiem o tym – przyznała Ania żałośnie. – Ale czy Maryla zauważyła u mnie ten pocieszający objaw? Nigdy dwukrotnie nie popełniam tego samego błędu!
    – Niewiele na tym zyskujesz, jeśli wymyślasz coraz to nowe.
    – Ależ Marylo. Chyba musi być granica dla błędów, jakie jedna osoba może uczynić, więc kiedy popełnię już wszystkie, musi przecież nastąpić koniec. Jest to stanowczo myśl bardzo pocieszająca.”

    L.M. Montgomery

    Przypomniał mi się jeszcze ten cytat... myślę, że doskonale tutaj pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. "Pamiętaj, że wszystko można zacząć od nowa. Jutro jest zawsze wolne od błędów..." - NAJPIĘKNIEJSZE SŁOWA EVER!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! Słowa te powinny być sprzedawane w ramkach

      Usuń
    2. (zawstydzona) Nie wiem co napisać. Dziękuje.

      Usuń
  3. Oj tak, tak ja tak mam, że chętnie bym coś czasami zmieniła w swoim życiu, ale strach mi nie pozwala.
    Śliczny jest ten Twoj Niebieskooki. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często strach nam nie pozwala.. boimy się tego, czy damy radę... Jaka będzie opinia innych ludzi.. Jednak nie ma co patrzeć na to co powiedzą inni, bo nikt za Nas Naszego życia nie przeżyje.

      Usuń
  4. Nic dodac, nic ujac. Niebieskooki sliczny!

    OdpowiedzUsuń
  5. To życie dorosłe jest kwestia właśnie podejmowania decyzji. Trudniejszych, łatwiejszych,ale każda z nich rzutuje na to nasze życie. Czasem jak się sparzymy to w ogóle trudno. Ale każdy z nas jest kowalem swojego losu. A synka masz przecudnego! Ile ma dokładnie?
    Ściskam Cię mocno: *

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie napisane. A Synek uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz rację, każde doświadczenie nas w jakiś sposób kształtuje - i to dobre, i to złe. A mimo to jednak czasami marzę sobie, że by być znów jak tabula rasa, albo przynajmniej niektóre rozdziały mojego życia poddać korekcie ;)

    Przystojniak - i bardzo elegancki i stylowy do tego ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chciałabym niektóre wydarzenia móc skasować...
      Ctrl alt delete ;)

      Usuń
  8. Jutro jest zawsze wolne od błędów... Bardzo trafne stwierdzenie. Muszę sobie gdzieś te słowa zapisać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W końcu skądś się wzięło powiedzenie, że człowiek uczy się na błędach. Każdy musi swoje popełnić.
    Jaki przystojniak! Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze,że każdy dzień daje nam nowe doświadczenia i tak naprawdę nowe błędy i żadna z nas nigdy nie powinna stać w miejscu - strach ma tylko wielkie oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję dziewczyny za każdy komentarz- faktycznie tj., że strach ma tylko wielkie oczy... i nie ma co się bać zaryzykować, jutro zawsze jest wolne od błędów.

    OdpowiedzUsuń
  12. Prawdziwe słowa, nic dodać nic ująć. A maluch jaki uroczy w eleganckiej wersji

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki przystojniak.
    Strach przed zmianą, przed nieznanym - skąd ja to znam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana, bardzo mądrze napisane... Ja wychodzę z założenia, że niczego, nawet największych błędów nie można w życiu żałować, pod warunkiem, że czegoś nas nauczyły... Dały jakąś niezapomnianą lekcję na całe życie... Bywa różnie u każdego, jednak najważniejsze to móc zawsze się odbić, w szczególności po ciężkim upadku! Życie nigdy nie jest białe albo czarne, po złym zawsze przychodzi czas na dobre!;))
    Pozdrawiamy:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za to co napisałaś.. pozdrawiam:*

      Usuń
  15. mam ogromna nadzieje, ze mi zycie nie bedzie platalo figli, a przynajmniej nie teraz... ;) wszystko sie uklada, idzie powoli do przodu, juz od wielu lat wiem, ze mam ster w swoich rekach i mam nadzieje, ze nic sie nie zmieni!

    OdpowiedzUsuń
  16. O kilku ciężarach z chęcią bym zapomniała i niekoniecznie mam na myśli to co sama źle zrobiłam ale to, co zrobiły inne osoby, których nie chciałabym w życiu spotkać ale jednak spotkałam :/

    OdpowiedzUsuń
  17. Zawsze można zacząć od nowa i to jest właśnie najfajniejsze. :) Nigdy nie warto tracić nadziei i starać się, a co wyjdzie...to już wyjdzie, będzie druga szansa

    OdpowiedzUsuń
  18. niebieskooki najlepszy.
    bardzo madry wpis.
    chcialabym miec czysta karte, ale i tą wiedze i to doswiadczenie ktore mam teraz .:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i powiem Ci, że chciała bym tego co Ty.
      Buziaki

      Usuń
  19. Bardzo budujący melanholijny post:*
    Porównanie do Montgomery - super trafne:)

    OdpowiedzUsuń