poniedziałek, 21 marca 2016

Zadbana mama!

Pół żartem, pół serio chcę wam przedstawić kilka kroków by być zadbaną mamą:

1. Czyste włosy - niby takie proste, baa oczywiste... jednak odp. sobie sama droga mamo, ile razy wyszłaś z nieumytą głową? Tłumaczyłaś sobie, że zepniesz włosy w kucyk i nie będzie widać...

2. Farbowanie - 10 cm odrost - można to wytłumaczyć ombre, tak zgadza się - jednak czy zawsze to jest ombre?!

3. Posiadanie szczotki do włosów jest hot - rozczochrane włosy... ni ładu, ni składu spięte w kucyk, albo artystyczny kok na głowie... nie zawsze to wygląda super...

4. Makeup - Pomaluj się z rana! Oczywiście nikt nie każe Ci nakładać tony tapety... jednak delikatny fluid, policzki - to tylko kilka maźnięć pędzlem. Do tego podkreśl rzęsy i efekt "sexy mamy" gwarantowany.

5. Manicure -  zadbane paznokcie to Nasza wizytówka. Starajcie się malować je jak najczęściej, nawet jeśli ma to być tylko odżywka. Dla leniwych i lubiących kolory, mogę polecić hybrydę. Dobrze wykonana utrzymuje się nawet do miesiąca. Ja ze względu na odrost, wykonuję co 3 tyg.

6. Ogólny look - koniec z za dużymi bluzami, sweterkami i starymi dresami... sentymenty na bok. Postaraj się ubierać tak, by wyglądać dobrze niezależnie od okazji. Szpilki - przypominam, że istnieje taki rodzaj butów! A jak podkreślają sylwetkę...

7. Dieta - nie każę Ci się od razu odchudzać... jednak zdrowie odżywianie i odpowiedni dobór codziennej diety, poprawi Ci samopoczucie, jak i wygląd.

8. Ćwicz - Pewnie mnie zapytasz kiedy? - zrób obiad na 2 dni, nie będziesz musiała codziennie stać przy garach. Odkurzenie i pościeranie kurzy, też nie trwa wieczność... Jeżeli nie masz super męża i babci pod ręką, by wybrać się na siłownię, to ćwicz w domu. Znowu mnie zapytasz jak? z dzieckiem? A no tak, przy starszym dziecku, może to okazać się  fajną zabawą... młodsze włóż do bujaka... albo wcześniej połóż spać. Po pracy nie masz siły? To jest już tylko wymówka... Bo masz siłę biegać i ogarniać dom... Masz siłę gotować obiad... albo leżysz na kanapie, oglądasz telewizor i podziwiasz inne szczupłe kobiety...

9. Zapach - Unoszący się zapach perfum... (a nie np. kupki, którą dopiero przewijałaś...)


Mam nadzieję, że wspólnie zmienimy stereotyp. Z zaniedbanych Mam, będziemy zadbanymi Mamusiami!!




35 komentarzy:

  1. Piękna Ty.Rewelacyjne zdjęcia. Takie subtelne.Muszę przyznać, że mało kiedy zakładam szpilki!przy 3 ciężko!jednak da się ćwiczyć przy 3.dla dzieci to extra zabawa!a dla nas kg mniej

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jesteś

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, piękna z Ciebie kobieta!
    No u mnie zdecydowanie ten ogólny look. Niby tak mi wygodniej, kiedy rano biegnę do przedszkola, albo na spacer z psem... Czasami sama jednak siebie za to ganię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To kochana postanowienie zmiany.. ubranie się, to tylko chwila! A efekt murowany..

      Usuń
  4. Jejjjjj aleś Ty piękna kobieto :) <3
    u mnie niestety największy problem zawsze z paznokciami, nie mogę zapuścić bo całe życie obgryzałam ( aż wstyd się przyznać) no i te ćwiczenia:( Wołami mnie zaciągnąć nie można ;p pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Kochana przy hybrydach, nie będziesz odgryzać. Ja kupiłam sprzęt i sama robię. Ćwiczenia - popatrz na mamuśke - buube.. wygląda po 2 ciąża chce rewelacja!

      Usuń
  5. Z tymi szpilkami to u mnie ciężko ... nie sięgam aż tak daleko pamięcią :)
    ps piękna mama :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To idealny opis mojej mamy, która jest chyba bardziej zadbana niż ja. Aż sama jestem pod wrażeniem !

    Mój Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To teraz bierzemy się do roboty i stajemy się zadbane wszystkie mamy..

      Usuń
  7. Masz rację! Kobiety, a zwłaszcza matki powinny dbać o siebie. Ja ostatnio też zdałam sobie sprawę z tego,że jestem zaniedbana i mam zamiar to zmienić. Na urodziny 30- kupię sobie zestaw do hybryd ten z Semilaca. No i wracam do moich codziennych rytuałów pielęgnacji twarzy. Muszę zadbać o siebie, bo w małżeństwie nawet ostatnio jakoś słabo. I nie ma się co dziwić skoro ja w drzewach i jakimś starym swetrze non stop.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To 3 mam kciuki za zmianę.. dla siebie, noi małżeństwa.
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  8. To prawda trzeba o siebie dbać i poprawiać sobie samopoczucie ładnym wyglądem- to działa! Nowa szminka czy lakier do paznokci czasem działa cuda ;) Ćwiczenia też dają dużo satysfakcji i pozytywnego kopa, polecam! No i zakupy od czasu do czasu, takie babskie tylko dla siebie to jest to! ☺

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia:) a wpis to sama prawda, zadbana mama to szczęśliwa mama:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna Salusiowa masz rację w każdym słowie. Mamy powinny o siebie dbać. Moim recenzentem czy jest ok są córki. Kiedy postaram się u dłużej zajmę się swoim wyglądem słyszę "mamusiu ale łaaadnie wygladas" ;)))). Tutaj w Norwegii widzę bardzo dużo zaniedbanych młodych mam. Rozciągnięte dziurawe swetry, tłuste włosy, zmęczona buzia. Teraz już mnie ten widok nie szokuje ale na początku nie mogłam wyjść z podziwu dlaczego te ładne kobietki tak zapomniały o sobie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety tj. W Norwegii, Czechach a nawet Niemczech i Holandii kobiety zapominają o sobie..

      Aż rumieńce mam! Tyle komplementow od Was..

      Usuń
  11. Sliczna, zadbana Mama z Ciebie.
    Podpunkty w wiekszosci moge podpiac pod sie ie.Ja nigdy jakos szczegolnie o siebie nie dbalam. Nie maluje sie w ogole (no moze lekka kredka do oczu) I ochronna pomadka, paznokcie taaak pomalowane na zloto, ale juz odpryskuja, I tak.. nie znajduje czasu na cwiczenia, bo jestem leniwa I przemeczona....
    I pomimo tylu tlumaczen I tak uwazam, ze piekno ma sie w sobie I jeszcze nadejdzie czas , by zadbac porzadnie o siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, że piękno ma się w sobie.. jednak widoczne piękno też jest ważne.

      Usuń
  12. Zadbana mama i kobieta to szczęśliwa żona i matka. Często zapominamy o sobie gdy nasze dziecko wygląda jak z żurnala. Świetnie wyglądasz i dzięki za przypomnieni mi że też muszę pamiętać o sobie

    OdpowiedzUsuń
  13. Post bardzo trafiony, zgadzam się z nim w 100% i sama też już od jakiegoś czasu nad sobą pracuję - ale Twoje zdjęcia przyćmiły wszystko i nawet jakbyś same głupoty napisała to i tak bym tu piała z zachwytu i nie mogła oczu oderwać :) Jesteś taka śliczna, że nawet bez tego makijażu i szpilek pewnie świetnie wyglądasz ! To jakaś specjalna sesja zdjęciowa, czy tak masz na co dzień? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Wyglądam tak na codzień.. A sesja już jakiś czas czekała... aż przyszedł ten czas, by ją opublikować

      Usuń
  14. Każdemu czasami zdarza się odpuścić...Ważne jednak, by na co dzień dbać o siebie, nie tylko dla siebie, ale też dla dzieci, dając im dobry przykład, że mama też jest ważna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. To prawda! Mama powinna być zadbana, na szczęście coraz częściej na ulicach widzi się mamy, które mają czas dla siebie, nie mówię, że chodzą całe "zrobione" ale wystarczą ułożone włosy, delikatny makijaż i odrobina lakieru na paznokciach :D

    www.mimi-bambini.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. To banał, ale zadowolona z siebie kobieta potrafi więcej dać z siebie innym. Sprawdziłam ;)
    Radosnych, rodzinnych Świąt Wielkiej Nocy ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaka Ty jesteś piękna!
    Wiesz najpierw trzeba mieć troche urody, żeby się do ludzi pokazywać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna z Ciebie kobieta.
    Przyznam, że powrót do pracy zmobilizowałam mnie, żeby przynajmniej część z punktów wcielić w życie. Jak siedziałam w domu różnie z tym było.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wiesz co mama? Masz rację! Jesteśmy wizytówką, nie tylko swoją, męża ale przecież również dziecka ;)
    Dbajmy o to, by ta wizytówka była zawsze schludna, zadbana, czysta ! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Po pierwsze - jesteś piękna kobietą!
    Po drugie - co do artystycznego koka to ja specjalista jestem i zawsze wychodzi dobrze :)
    Po trzecie - muszę zaglądać tu częściej!

    OdpowiedzUsuń
  21. I to jest trend, który trzeba szerzyć:) i ja też go szerzę - wczoraj opróżniłam szafę ze starych ubrań, bo już wstyd było wkładać coś "ulubionego", ale zniszczonego.

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję dziewczyny.. razem zmienimy stereotyp- więc do roboty!! Bądźmy pięknymi i zadbanymi Mamusiami;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję dziewczyny.. razem zmienimy stereotyp- więc do roboty!! Bądźmy pięknymi i zadbanymi Mamusiami;)

    OdpowiedzUsuń