wtorek, 5 stycznia 2016

Realia ciąży...

Chce dziecko, chce 2 dziecko! TAK! Jestem tego pewna... świadoma konsekwencji... świadoma poświęceń... świadoma zmian!

W ciąży przytyłam ponad 30 kilo (No... wyglądałam jak wieloryb...- Nie wstydzę się tego) I chcę tak znów! Wielgaśny brzuch, nogi nabrzmiałe i uda ocierające się o siebie... Pierworodny mój warzył sporo...dość sporo 4,900... wody płodowe... woda zbierająca się końcówką ciąży w organizmie... - nazbierało się tego trochę!
Pewnie zastanawiasz się kiedy doszłam "do siebie"?! - odpowiem: aż po całych... całych 3 miesiącach! Tak! Nie katowałam się, nie stosowałam diet, krótko (niestety) karmiłam piersią... - Wydaje mi się, że poniekąd zawdzięczam ten powrót do formy genom... a całą resztę codziennym spacerom!

Czego jeszcze chcę?!... Chcę tych porannych mdłości. Tak! W 1 trymestrze są prawidłowym stanem rzeczy. "Wymioty" są objawem, iż w organizmie rośnie stężenie progesteronu. Jest to hormon niezbędny do potrzymania ciąży...
Pojawią się również na moim ciele: piersiach, udach, brzuchu.. rozstępy! Wiadomo można im zapobiegać, jednak czy w 100%? Odpowiedzmy sobie same.
Nooo i jeszcze infekcje pochwy! Nie ma się czego wstydzić... Takie są realia. Nie są one spowodowane brakiem higieny - winne są temu hormony! Pod ich wpływem pH zmienia się, dlatego sprzyjają infekcją! - Marze o tym przyszłe mamusie, a Wy?

A na koniec kilka pozytywów, aby nie było wszystko na nie... Ciąża był to jedyny okres kiedy miałam piękny, duży BIUST! Miałam większą ochotę na... yyyyyy ;) Moja skóra była promienna a włosy gęściejsze niż zwykle... Dodatkowo dziewczyny KONIEC Z ODCHUDZANIEM! Jesz co chcesz, w porcjach jakich chcesz i pomimo wagi "entej" nikt Ci nie powie, że wyglądasz źle! Rozpieszczana przez wszystkich w około, jesteś księżniczką... to jest Twój czas... by później za całe 9 miesięcy - pojawił się "ktoś" najcudowniejszy... Tego uczucia nie da się kupić!





19 komentarzy:

  1. Wariatka. 😊
    Zaglądamy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za odwiedziny i zapraszam ponownie

      Usuń
  2. To wszystko racja! Kawał "klocka" urodziłaś :)
    gdybym była na innym etapie życia- marzyłabym o trzecim.
    Powodzenia!
    Niech 2016 będzie zatem owocny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też coraz częściej myślę o drugim;) w pierwszej ciąży przytyłam ponad 20 kilo, a córeczka tylko 3 ważyła. Super szybko wróciłaś, mi zajęło to całe 12 miesięcy (bez diet), przy kp i codziennych długich spacerach. A włosy i cerę w ciąży miałam najpiękniejsze w całym życiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana wiesz, nie ma na co czekać.. jeżeli tylko chcecie to 3 mam mocno kciuki.
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. ja- mam nadzieję- nie będę już musiała szukać sposobów na przekazanie takich wieści aleeee.... Twoje są bezbłędne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesz ile chcesz? Ja oczami jadłam bo albo nie miałam już miejsca bo fasolka napierała na żoładek albo wymiotowałam zaraz po jedzeniu:( i tak do 8mies buuu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jadłam bardzo dużo!ponad 30kg przytyłam. Apetyt miałam.

      Usuń
  6. Normalnie sikam czytając! Hahaha

    OdpowiedzUsuń
  7. To na prawdę duże dziecko. Jaś miał 4200 ale miałam cesarkę. Jak by trzeba było pewnie sama też dałabym radę urodzić. Ale podziwiam! Ja też tęskniłam za brzuszkiem i nawet w zeszłym roku o tym pisałam a teraz się ziściło samo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojj tak, powoli juz zapominam jak to bylo. Najbardziej kochalam moj jedrny I duzy biust (Maz tez) oraz wieczna ochote na igraszki. W ciazy czulam sie atrakcyjna I seksowna. W obydwoch przytylam po 18 kg i podobnie jak Ty schudlam w 3 miesiace, a cycusiem tez karmilam krotki..Jedna ciaze ukonczylam w 38 tyg, druga w 35 .
    Trzymam kciuki, zeby kolejny raz okaze sie szczesliwym.

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja nie do końca wiem, czy chcę. Od ponad roku czekam na "ten" dobry czas na drugie dziecko. No nic-moje myśli chyba jeszcze muszą dojrzeć:)

    OdpowiedzUsuń