sobota, 9 stycznia 2016

Jestem w ciąży!

Ten stan, ta chwila, ten moment kiedy ogłaszasz całemu... calutkiemu światu, że jesteś w ciąży! Jest to najbardziej ekscytująca chwila w życiu. Jednak jak to zrobić?! Jak przekazać, tę wiadomość?!

Chciała bym przedstawić kilka fajnych sposobów. Oto one:

1. Ciasteczka z kolorowymi stopkami...
Mogą to być: ciasteczka maślane, kruche, mufiny a może w ogóle upiec ciasto drożdżowe, babkę czy też mini tort.. Ozdobić tak, by nikt... ale to nikt nie miał wątpliwości! (plastyczny lukier i wycięte małe stopki, rączki, smoczek...)

2. Masz wiadomość!
W dzisiejszych czasach, gdy jesteśmy bardziej "mobilni"... Nasi bliscy są daleko od Nas... można wysłać niezwykłego sms-a lub e-maila ze stosowną informacją i np. zdjęciem testu ciążowego...

3. Kolacja
Klasyka... Romantyzm... Ty i On we dwoje... lub spotkanie w szerszym, jednak najbliższym gronie! Pyszne jedzenie, świece i nagle wyjmujesz prezencik. Prosisz męża/syna... otwiera... a tam: słodkie buciki, gryzak...

4. Święta
Dzień babci i dziadka, Dzień Ojca... możesz kupić fajne gadżety: koszulki, kubeczki, gotowe laurki itp. i wręczyć bliskim!

Kochane! nie zależnie od zaplanowanych "atrakcji", reakcja bliskich zawsze jest ta sama - niesamowita radość!
A wy drogie Mamusie, może macie jakieś inne sposoby? Jak powiedziałyście "swoim" o ciąży?



Zostawiam Was dziś z kadrami, z rewelacyjnej wyprawy do świata Lego... Mój K. był wniebowzięty!








26 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia. A gdzie byłaś na legosach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - dopiero się uczę. A na wystawie Lego byliśmy we Wrocławiu.

      Usuń
  2. Cudowne pomysły :) urzekł mnie ten z ciasteczkami :) dobry!

    OdpowiedzUsuń
  3. zdjęcie testu ciązowego w mmsie - hmmm wykonam przy nastepnym pozytywnym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie 3-mamy kciuki ;)

      Usuń
    2. Pisałam pisałam i usunęłam przypadkowo-cała ja!:D U nas to było tak, że szłam ogłaszać rodzinie ową dobrą nowine z duszą na ramieniu a lubemu ogłosiłam fakt szłochając i panikując:D zapraszam do nas:)

      Usuń
    3. Ja przy 1 też płakałam.. teraz już reakcja była inna.. na pewno odwiedzimy Was!

      Usuń
  4. Ja upiekłam ciasteczka z wróżbą. W każdym ciastku członek rodziny miał zabawny wierszyk np. " Leci bocian z workiem w kratkę, bo juz wkrótce będziesz dziadkiem", "Już wkrótce poznacie nowego sąsiada" itp. Na blaszce miałam położony papier do pieczenia i jażde ciastko było podpisane, żeby wierszyk trafil do konkretnej osoby. Miny rodzinki BEZCENNE.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja byłam w takim szoku i radości, że nawet się nie zastanawiałam jak to powiedzieć mężowi. Walnęłam prosto z mostu. Tak jak zresztą reszcie rodziny i znajomych. Masz rację, radość i tak była ogromna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze jest.. i zawsze będzie.. w końcu te małe rzeczy w życiu są najpiękniejsze..

      Usuń
  6. Fajne pomysły. Ale już chyba nie skorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. O ciąży się nie wypowiem, bo nigdy w niej nie byłam - ale o adopcji powiedzieliśmy prosto z mostu i z tzw. "grubej rury". Wszyscy przeżyli, nikt ataku serca nie dostał ;)

    No i byliśmy na tej samej wystawie :) Podobało nam się ogromnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nam też.. najbardziej Juniorowi..
      Zaglądam do Ciebie i podziwiam bardzo!

      Usuń
  8. Byliśmy też na wystawie Lego - świetny sposób na spędzenie wolnego czasu. Dzieciakom się podobało. Sama nie wiem komu bardziej - im czy nam dorosłym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U Nas było tak samo! Syn stwierdził: i co? Kto wymyśla najfajniejsze wycieczki? Na to My: że On..

      Usuń
  9. Fajne sposoby i metody

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja powiedziałam tylko M i Jaśkowi. A potem koleżance i bratowej M. Reszta się dowie jak już brzuszek będzie widoczny. Nie zamierzam informować mamy czy teściowej. Jeszcze zdążą wydać "swoje" komentarze!

    OdpowiedzUsuń
  11. My mieszkamy zagranicą więc najbliższych musieliśmy poinformować telefonicznie - połowa nam nie uwierzyła, myśląc że tylko żartujemy, na czele z moją mamą:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziewczyny dziękuję Wam za każdy komentarz. Miło jest mi, że jest Nas tu coraz więcej.. dajecie komentarze i dzielicie się w nich swoim życiem. Pozdrawiam i ściskam...

    OdpowiedzUsuń