środa, 24 czerwca 2015

#Powitanie #NowaJa

"Jak zostać kobietą sukcesu, jaką sama pragniesz być? Najpierw powinnaś określić swoje cele i kompetencje, a potem krok po kroku realizować marzenia zawodowe. Dzięki temu wykreujesz swoją osobowość "w pracy" na nowo." 
Mateusz Grzesiak

Pewnego popołudnia, wracając z pracy... zahaczając o dentystę i w szpilkach biegnąć do domu, by zabrać Juniora... ubrać converse&jeansy... by z powrotem biec po odbiór gipsowych aniołków... gdzieś w między czasie robiąc zakupy...  Zatrzymałam się przy półce z gazetami :-) Kupiłam dwie - jedną tzw. "Juniorową", drugą dla siebie...  (Normalnie bym jej nie wzięła... Przecież to nie dla mnie!?) 

Dzień był ciężki... Junior zasnął dość szybko... A ja?!... W tym zabieganiu znalazłam czas dla siebie, swoich myśli... Otworzyłam gazetę powierzchownie czytając.. (W końcu jeszcze tyle trzeba zrobić: pranie samo się nie wyciągnie, babeczki zaraz powinnam wyjąć z piekarnika...) 
Natknęłam się na artykuł, który dał mi "coś", coś więcej niż tylko kilka stron, które przeczytałam.. Zaczęłam myśleć: Czy naprawdę jestem kobietą sukcesu?! Czy tego od życia chciałam!? Zatrzymałam się!! FALSTART - To nie Ja!

Zaczynałam Blogowanie - nie raz... odpuszczałam, nie umiejąc odnaleźć się w świecie, który sama stworzyłam...
Brak czasu, zabieganie... praca w korporacji.. W korporacji tj. wszystkie.
Rozbudowa domu... wychowywanie syna...
Powiedziałam czas na zmiany i tak się stało! Zakończyłam pracę w korporacji..

Nowy Rok budzi w Nas nadzieję na lepsze jutro. Marzymy o mniejszych i większych rzeczach - obiecując sobie ich realizację. Mało komu jednak udaje się, spełnić swoje postanowienia...

Mam dla Was i dla siebie kilka rad:
1. Postaw sobie jasne i osiągalne cele
" Nie od razu Rzym  zbudowano" aczkolwiek mamy na to cały... Caluteńki rok!

2. Planuj
Każde przedsięwzięcie musi mieć plan... Dobry plan!

3. Bez katorgi
Pamiętaj zdrowie jest najważniejsze i nic za wszelką cenę!

4. Pasja
Nic dodać - nic ująć!

5. Nie zwlekaj
"Im szybciej tym lepiej" - nie odwlekaj!

6. Nie poddawaj się
Nie wszystkim udaje się zrealizować swoje cele za pierwszym podejściem - Patrz na mnie... ;-)
Jeżeli stanie Ci coś na przeszkodzie - Nie poddawaj się!  Zacznij od nowa...























15 komentarzy:

  1. Witamy w takim razie z powrotem :)
    Trzymam mocno kciuki za wytrwałość!
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana to życzę wytrwałości !

    OdpowiedzUsuń
  3. Witamy! Witamy! Nie zniknie, już więcej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, hej- czekam w takim razie na post o tym, co u Was po takim czasie.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj też wracam juz 2 raz! Tak więc nie jestem/jesteś sama:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że nie jestem sama! Zapraszamy do Nas.

      Usuń
  6. Czasem warto przewartościować swoje życie i zacząć od nowa. Ja też kilka razy zaczynałam od nowa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.. miło było usłyszeć te słowa.
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Skąd ja to znam:) Również kilka razy zakładałam bloga, po czym go usuwałam :) Póki co obecny trzyma się najdłużej, choć to dopiero początek, ale chyba bardziej dojrzałam do tego, żeby coś tworzyć:) Zapraszam do odwiedzenia i Nas:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będziemy odwiedzać :) Buziaki i 3mamy kciuki!!

      Usuń